י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"המכשיר השתבש והבטרייה נגמרה"

האם המכשיר של כתב 'בחדרי' נדבק ב'פגסוס'?

יענקי פרבר, כתב החוץ של 'בחדרי חרדים' משחזר את התקופה בה הוביל את ההפגנות לטובת גל הירש, וטוען כי שם לב לשיבושים במכשיר הגלקסי החדש שרכש. "עכשיו אני חושב שאולי פגסוס...", כתב פרבר

האם המכשיר של כתב 'בחדרי' נדבק ב'פגסוס'?
ההפגנות בעד גל הירש שאורגנו ע"י יענקי פרבר צילום: באדיבות המצלם

יענקי פרבר, כתב החוץ של 'בחדרי חרדים', טען היום (שלישי) כי ייתכן ומשטרת ישראל עקבה אחריו באמצעות תוכנת 'פגסוס'.

פרבר - שהיה ממובילי המחאה בשנת 2018 נגד פרקליטות המדינה בטענה כי רשויות האכיפה מעוללות לגל הירש עינוי דין - כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני יודע שאולי אשמע קצת מטומטם, אבל אני לוקח הימור. בזמן ההפגנות שארגנתי נגד עינוי הדין שעובר גל הירש - הפגנות שהתמקדו נגד שי ניצן ונגד המשטרה - מכשיר הגלקסי 5, שהיה ממש חדש, השתבש והבטרייה שלו נגמרה מהר מאד ללא כל הגיון, קניתי שיאומי חדש. עכשיו אני חושב שאולי פגסוס... (רק אולי)".

פרבר, שמקורב לגל הירש ואף היה חלק מהרשימה שלו בבחירות לכנסת ה-21, ארגן מחאות נגד "עינוי הדין" שבוצע כלפי הירש לאחר שסוכלה מועמדתו לתפקיד מפכ"ל המשטרה. החשדות נגד הירש נגעו לשוחד וטוהר המידות בשני תיקים: מכרז פינוי הנפלים בראשון לציון וחשד לקבלת שוחד בגאורגיה.

פרבר אף התראיין אז לכלי תקשורת. "אנחנו לא נרפה עד שעינוי הדין שעובר גל הירש יסתיים, אנחנו נרדוף אחרי כל מי שיש לו חלק בעינוי הדין שעובר הירש, שופכים את דמו יותר משלוש שנים, כל הפנסיה שלו הולכת להגנה משפטית, המשפחה שלו סובלת סבל בל יתואר, אנחנו נאבקים על דבר אחד – הפסקת עינוי הדין של גל הירש", אמר פרבר באחד הראיונות.

פגסוס יענקי פרבר גל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד