ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"במו ידם"

שר הבריאות: הלא מחוסנים אחראים לעומס בבתי החולים

שר הבריאות ניצן הורוביץ מאשים היום את הלא מחוסנים בעומס הכבד על בתי החולים וטוען כי "במו ידם הביאו על עצמם את המחלה הקשה ועלינו את העומס בבתי החולים" | בהמשך התייחס לסימון המזלזל אמש של בנט כלפי נתניהו, וניסה להתחמק: "לא יודע איזו תנועה, זה בשולי הדברים" 

שר הבריאות: הלא מחוסנים אחראים לעומס בבתי החולים
ניצן הורוביץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"במו ידם הביאו עלינו את העומס": שר הבריאות ניצן הורוביץ התראיין היום (שלישי) והאשים את הלא מחוסנים ביצירת העומס הכבד על בתי החולים: "אתמול הייתי בבית חולים הדסה בירושלים. יש שם 110 חולים קשים שמאושפזים - רובם הגדול הם אנשים שלא מחוסנים".

לדבריו, "אם הם היו מתחסנים במנה הרביעית הם לא היו נמצאים שם, חד וחלק. עיקר הבעיה שלנו בבתי החולים, היא האנשים שלא התחסנו, לא לקחו את התרופה, או שלא נבדקו", קבע הורוביץ, והפנה לעברם אצבע מאשימה: "במו ידם הביאו על עצמם את המחלה הקשה ועלינו את העומס בבתי החולים", האשים את הלא מחוסנים. 

שר הבריאות התייחס למצב התחלואה בארץ ואמר כי הוא חושב ששיא הגל חלף: "אנחנו רואים ירידה יומיומית. המגפה בירידה. ואנחנו רואים בימים האחרונים סוף סוף גם התחלה בירידה בחולים קשים שמאושפזים בבתי החולים, וכן רואים ירידה גם במספר הנפטרים", אמר באופטימיות. 

"אבל" הדגיש הורוביץ, "עדיין אני רוצה להגיד זה לא סיבה למסיבה. צריך לגלות זהירות גם בימים האלה". 

בהמשך הריאיון, שהתקיים בתוכנית 'בחצי היום' ב-כאן רשת ב, נדרש הורוביץ להגיב על התנועה שביצע אמש ראש הממשלה נפתלי בנט בעת נאומו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כאשר החווה באצבעו, כמבקש לומר שנתניהו אינו שפוי.

תחילה ניסה הורוביץ להתחמק מהשאלה כשגלגל את האשמה וטען כי "נתניהו הוא אדם חסר בושה", זאת בשל הדופי שהוא הטיל במהלכים הבריאותיים, "וזה שהוא לא ניסה לעודד חיסונים - אני חושב שזה מביש", אמר הורוביץ. 

כשנשאל שוב, האם הסימון של בנט לא היה מוגזם, והאם ראש ממשלה הנושא בתפקיד שכזה, אינו צריך להיות מאופק יותר, השיב: "לא יודע איזו תנועה, זה בשולי הדברים. מה שחשוב הוא אופן ניהול המגפה". 

 

 

שר הבריאות ניצן הורוביץ משרד הבריאות קורונה אומיקרון סרבני חיסונים נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד