כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נס מהלך

ניצולת התאונה המטורפת: "אידיוט שנהג עם גבס ברגלו"

לאחר שנפגעה אתמול מרכב שאיבד שליטה, ונכנס בלובי בית האבות, משחזרת זהבה ביטון שניצלה יחד עם נכדתה בת ה-8 חודשים: "בעודנו מטיילות להנאתנו נפגענו, ע"י נהג אידיוט שנהג עם גבס ברגלו ואיבד שליטה" 

ניצולת התאונה המטורפת: "אידיוט שנהג עם גבס ברגלו"
האירוע בראשל"צ צילום: מתוך הסרטון

לאחר שנפגעה אתמול (שני) יחד עם נכדתה בת ה-8 חודשים, כתוצאה מנהג רכב שאיבד שליטה ונכנס ללובי בית האבות בראשון לציון, משחזרת הסבתא זהבה ביטון, את שאירע.

"זאת התאונה המחרידה שעברה עלי ועל נכדתי בעודנו מטיילות להנאתנו", סיפרה הסבתא ברשת הטוויטר. ביטון הסבירה בזעם כי התאונה התרחשה, "ע"י נהג אידיוט שנהג עם גבס ברגלו ואיבד שליטה".

"מה שקרה לנו פה זה לא פחות מנס", הודתה הסבתא, שנפגעה בחסדי השם בצורה קלה בלבד יחד עם נכתבה בת ה-8 חודשים. 

נזכיר, מבדיקה ראשונית שנערכה אתמול, עלה החשד, כי בעל הרכב - תושב ראשל"צ כבן 60 נהג כשלרגלו הימנית גבס ולפיכך ניסה ללחוץ על דוושות ההאצה ודוושת הבלם ברגל שמאל, באופן שעפ"י החשד הביא לאיבוד השליטה וכתוצאה לדריסת 3 עוברי אורח ובהמשך לנסיעה על לעצירה בחלון מבנה. 

באשר לפצועה השלישית, סיפרה אתמול ביטון, בעת ששהתה בבית החולים: "אחת פצועה קשה עם פגיעה בראש מנותחת נמצאת איתי ועם נכדתי בבית החולים". בנוגע למצבו של הנהג, היא סיפרה: "הנהג נפצע קל". 

אתמול היא שחזרה באופטימיות: "אנחנו נהיה בסדר, קצת פצועות קצת נפוחות עם סימנים כחולים, חתכים, אבל העיקר שאנחנו בחיים באמת שקרה פה נס", שבה ביטון והודתה. 

 

ראשון לציון גבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד