כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מול הבייס של בנט

נתניהו בנאום לוחמני: "אף אחד בעולם לא סופר אותם"

ח"כ בנימין נתניהו הופיע הערב בכנס של 'בשבע' ותקף מול הבייס של נפתלי בנט - הציונות הדתית, את מי שהונה ורימה אותם בעצם הקמת הממשלה | "כל מה שהם עושים זה בשביל האגו, הסלפי והכיסא. אבל הכיסא הזה רועד וכולם מרגישים את זה" • וגם, הפליאה הגדולה בעולם הערבי שעליה נשאל • צפו בנאום המלא

נתניהו בנאום לוחמני: "אף אחד בעולם לא סופר אותם"
נתניהו בכנס בשבע צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה, חבר הכנסת בנימין נתניהו נאם הערב (שלישי) ב'כנס ירושלים' של העיתון 'בשבע' ותקף במשך כרבע שעה את הממשלה המכהנת שהדיחה אותו לאחר 12 שנות כהונה ומנה את הישגי ממשלתו למען כלל האזרחים, הימין והציונות הדתית.

ראשית אמר נתניהו: "בנט אמר שהממשלה שלו תהיה 'עשר מעלות ימינה'. אם מישהו היה מדרג את עשרות השקרים של בנט, השקר הזה היה מגיע לאחד המקומות הראשונים. כולם רואים את האמת ויודעים שהממשלה הזאת נשלטת לחלוטין על ידי מנסור עבאס והאחים המוסלמים".

נתניהו המשיך והזכיר: "בנט התחייב בבחירות: "ביום הראשון שלי כראש ממשלה אני חותם על אישור מלא להתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון". גם זה לא קרה, כפי שכל ההבטחות של בנט הופרו ברגל גסה: "לא אשב עם מרצ והעבודה, לא אתן ללפיד להיות ראש ממשלה עם רוטציה או בלי רוטציה, לא אהיה ראש ממשלה עם פחות מעשרה מנדטים, סינגפור, הורדת מיסים, תוך 4 שבועות אחסל את הקורונה".

לדבריו: "אין אפילו הבטחה אחת שבנט נתן וקיים. כל מה שבנט אומר הוא עושה הפוך. היום, בממשלת ההונאה של בנט-לפיד ועבאס, הוא אפילו לא מצליח לאשר את 'מתווה אביתר'".

"אנחנו נהגנו אחרת: הקמנו את היישוב עמיחי, הכפלנו את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון, ועשינו את ההכפלה הזאת בשנים הקשות ביותר להתיישבות בצד המדיני, מול ממשלים אמריקנים שהפעילו עליי לחצים כבדים מאוד שלא לבנות אפילו לבנה אחת ביהודה ושומרון". אמר ראש הממשלה לשעבר.

באשר ליוקר המחיה והמצב הכלכלי ההולך ומחמיר, אמר בנימין נתניהו: "הממשלה הזאת פוגעת בכוונה דווקא בשכבות החלשות ובנזקקים רק בגלל שהם לא הצביעו ולא יצביעו בשבילם. במקום לסייע לעצמאים, לבעלי עסקים, למי שנפגעים מהקורונה - בנט נותן עשרות מיליארדים כשוחד פוליטי לרע״מ. מס עבאס - למנסור הבוס".

באשר ליחסי החוץ של ישראל אמר: "בניגוד לבנט, אנחנו הורדנו את הנושא הפלסטיני מסדר היום העולמי. הוכחנו שהדרך לשלום לא עוברת דרך רמאללה אלא עוקפת את רמאללה. בזכות זה הבאנו 4 הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, בלי לוותר על אף שעל, בלי להתכופף ובלי להתקפל, שלום אמיתי שמאפשר עכשיו לשרי הממשלה של בנט ולפיד לעשות ״שבוע-שבוע״ בדובאי, אבו דאבי, בחריין, מרוקו, איפה לא?".

בשלב זה סיפר ראש האופוזיציה לנוכחים בכנס ב'בשבע': "בימים האחרונים קיבלתי מסר מגורם מאוד חשוב בעולם הערבי. הוא אומר לי: "אנחנו נלחמים בחירוף נפש באחים המוסלמים, תסביר לי איך דווקא בישראל האחים המוסלמים הם שותפים בכירים בממשלה?". לך תסביר לו שדווקא בישראל בנט מסר את המפתחות של הממשלה למנסור הבוס. את מחיר הכניעה של בנט לתנועה האיסלאמית כולנו נשלם לצערי עוד שנים רבות".

לסיום אמר ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "בנט ולפיד לא אומרים כלום וגם אם הם היו אומרים משהו, אף אחד בעולם לא סופר אותם. כל מה שהם עושים זה בשביל האגו, הסלפי והכיסא. אבל הכיסא הזה רועד וכולם מרגישים את זה. כולנו כאן יחד, נאמני ארץ ישראל, נאמני מורשת ישראל, נאמני עם ישראל. הציונות הדתית וההתיישבות הבינה כבר מזמן את מעשה הנוכלות של בנט ושקד ואף אחד לא יקנה את זה יותר. עם הנצח לא נכנע לטרנדים ולא מתרגש מטרמפיסטים בלי שום תמיכה ציבורית".

"אני גאה לעמוד בראש המחנה הלאומי המאוחד, נעביר ממשלה רעה מן הארץ, ונחזיר את המדינה שלנו לידיים טובות שיבטיחו את נצח ישראל". כך נתניהו שסיים ברמז כי בכוונתו להמשיך להנהיג ולנסות לשוב לכס ראש הממשלה וזאת על רקע הדיווחים בשבועות האחרונים כי ניהל מגעים לעסקת טיעון מול היועמ"ש לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט בתיווכו של שופט העליון לשעבר אהרון ברק.

בנימין נתניהו כנס בשבע כנס ירושלים מנסור עבאס ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד