כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"ברכה מאלוקים"

הגינות יוצאת דופן: הזוג שזכו בהגרלת הענק, הפרישו סכום למוכר

בני זוג שזכו ב-316 מיליון דולרים בהגרלת לוטו בארה"ב, העניקו לעובד החנות בה מילאו את הטופס הזוכה - 100 אלף דולרים. לדבריהם, הם תמיד האמינו שיזכו מתישהו

הגינות יוצאת דופן: הזוג שזכו בהגרלת הענק, הפרישו סכום למוכר
טפסי לוטו בחו"ל צילום: pixabay

בני זוג, תושבי מדינת וויסקונסין בארצות הברית זכו במחצית מהפרס הראשי בהגרלת הלוטו האמריקאית "פאוור-בול" שעמד על 623.6 מיליון דולרים. כך הכריזה רשות הגרלת הלוטו של המדינה.

תמי וקליף וובסטר, זכו ב-316 מיליון דולרים כאשר המספרים הזוכים הוגרלו ב-5 בינואר. כרטיס המזל נרכש בקליפורניה. הוא נחשב לפרס השביעי בגודלו בתולדות ה'פאוור-בול'. בני הזוג וובסטר בחרו למשוך מיידית את הכסף במקום למשוך כסף בתשלומים במהלך כל שנה. ואחרי מס, יישארו להם "רק" 154 מיליון דולר.

הם אמרו לתקשורת המקומית: "תמיד האמנו שאנחנו צפויים לנצח אם נעשה לוטו, ועכשיו החלום שלנו התגשם. אנו אסירי תודה על הזכייה הזו", כך אמרה תמי וובסטר, ובעלה הדגיש כי מדובר ב"ברכה מאלוקים".

הם לא חשפו כיצד יוציאו את הכסף, אך מה שידוע הוא שעובד החנות בה נמכר הכרטיס הזוכה קיבל 100 אלף דולרים מבני הזוג. פאוור-בול קיים ב-45 מדינות של ארה"ב וכן בוושינגטון הבירה, איי הבתולה, ופורטו ריקו. הסיכויים לזכות בפרס הראשון של הפאוור-בול הם אחד לכ-292 מיליון.

ויסקונסין הגרלת הלוטו זכיה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד