כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
איומים בצמרת

בכיר אוקראיני: "זה הולך להיות גיהינום דמים עבור הרוסים"

אלכסנדר קארה, דיפלומט אוקראיני ועוזר שר ההגנה לשעבר, אמר כי הרוסים ייתקלו בכוח עצום של אש, וכי אוקראינה לא עייפה ממלחמות, ומוכנה להילחם בשיא כוחה  

בכיר אוקראיני: "זה הולך להיות גיהינום דמים עבור הרוסים"
חיילי צבא אוקראינה צילום: pixabay

בראיון לרשת אל ג'זירה, אמר הדיפלומט לשעבר אלכסנדר קארה, על אפשרות של פלישה רוסית לאוקראינה, ברקע הזרמת הכוחות לגבול מהצד הרוסי, כי "קודם כל, אסור לדבר על פלישה לאוקראינה, כי אנחנו תחת תוקפנות רוסית מאז 2014. לכן נכון יותר לדבר על מלחמה מלאה או כוללת, או איזו חזית חדשה על הגבול עם רוסיה וכמה מדינות פרו רוסיה כמו בלארוס".

הוא אמר כי "לא רק הכוחות המזוינים, אלא גם החברה האוקראינית, המתנדבים והממשלה האוקראינית, מגלים נכונות להילחם", הוא הוסיף כי "יש לנו תמיכה בינלאומית עצומה מארה"ב ואירופה עם חבילת סנקציות שיכולה להרוס את הכלכלה הרוסית אם חייל רוסי יחיד יפר את גבולות אוקראינה".

הוא נשאל אם כוחות פרו-רוסים ינסו להשתלט על שטחים איזו קבלת פנים הם יקבלו?

קארה השיב: "הם יפגשו כ-260,000 כוחות מזוינים והגנה טריטוריאלית, יש לנו כ-400,000 חיילים משוחררים עם ניסיון, והם בטח לא ירחמו כלפי הפולשים".

הוא איים: "זה הולך להיות גיהינום דמים עבור הרוסים אם הם יחליטו לחצות את הגבול ובמיוחד אם הם יחליטו להיכנס לערים שלנו, הודות לבריטים , יש לנו טילים די חזקים נגד טנקים שיכולים לשמש בלוחמה עירונית".

"אין לנו ברירה. מלחמה נכפתה עלינו, ואנחנו הולכים להשיב מלחמה, ולא ראיתי שום סימן לכך שהחברה האוקראינית עייפה ממלחמה או מתכוננת להיכנע לדרישות הרוסיות".

אוקראינה רוסיה מלחמה פלישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד