כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא נתפס

אסון: החתן נפטר שלושה שבועות לפני חתונתו

טרגדיה קשה: הבחור החתן יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל, בן 23 מבורו פארק, נפטר לבית עולמו בפתע פתאום, לאחר שהתמוטט ואושפז בבית החולים. התעתד להינשא בעוד שלושה שבועות עם בתו של הבדחן יואלי ליבוביץ ונכדת הרבי מניקלשבורג ממונסי 

אסון: החתן נפטר שלושה שבועות לפני חתונתו
החתן יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל צילום: בורו פארק - 24

אסון בלתי נתפס בארה"ב: החתן יעקב יצחק גרוזינגר ז"ל משכונת בורו פארק בברוקלין הלך לעולמו הלילה, לאחר שהתמוטט לפני מספר ימים והוא בן 23 בלבד בפטירתו. המקרה הקשה אירע בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, בעת שהות החתן בביקור בארץ הקודש לקראת חתונתו. 

החתן יעקב יצחק ז"ל, בנו של ר' שמעיה אברהם צבי גרוזינגר שיבלחט"א מבורו פארק ואמו מרת בריינדל אסתר שתחי', היה חתן מאורס לבתו של הרב יואלי ליבוביץ (מי שמכונה ה'פעסטר רב') הזמר והבדחן הידוע, שרק לפני שבועיים שכל את אחיו הגדול הרב שלום ברוך יהודה ליבוביץ ז"ל, בנו של האדמו"ר מניקלשבורג ממונסי. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתונה הייתה אמורה להיחגג בעוד שלושה שבועות. לדברי מכרי המשפחה, החתן לא נפטר מקורונה כי אם לפני שבועיים, הוא לא חש בטוב ואושפז וככל הנראה מדובר במחלה נדירה ממנה נפטר באופן פתאומי. 

הוא למד בירושלים בחבורתו של הרב פנחס גלדצהיילר בשכונת 'בית ישראל'. הוא היה אהוב על כל חבריו והם ממאנים לעכל כי יענקי ז"ל היה ואיננו. 

מחזיק את הנר מימין לצד האדמו"ר מניקלשבורג 

יענקי ז"ל היה דמות אהובה על כל חבריו ומכריו, היה מתנדב בכל שנה בהכנסת אורחים 'רבי ישעיה גאסט הויז', ליד ציונו של הרבי הקדוש ר' ישעיה'לה מקרעסטיר זי"ע. בכל שנה היה מגיע יחד עם המתנדבים ולשרת נאמנה את האורחים הרבים שהגיעו להילולא בג' אייר. "הוא היה מחובר לצדיק ר' ישעיה", מספרים החברים ל'בחדרי חרדים', "בכל שנה היה מגיע במסירות נפש וכך גם בשאר ימות השנה היה מגיע תדיר לפקוד את הציון הקדוש".

בתוך כך, טרגדיות מחרידות נוספות בארה"ב: הבחור שלמה סורוצקין ז"ל, אך בן 19 הלך לעולמו. אביו רבי חיים דב שיבדלח"ט הוציא את ספריו של הגאון רבי שלמה היימן זצ"ל. כמו כן, האברך ר' הערש מילך קאהן ז"ל, אך בן 33 מצא את מותו בתאונת עבודה במחסן בו עבד.

מסע הלוויה של החתן ז"ל ייצא היום בשעה 18:00 מחבורת גלדצהיילר ברחוב בית ישראל 23 בירושלים, דרך בית המדרש הגדול גור ברחוב ירמיהו להר המנוחות, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

יואלי ליבוביץ הלוויה יענקי גרוזינגר חתן נפטר טרגדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד