י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מבצע חיסוני שפעת רחב היקף נערך במחוז הדרום של מכבי

מבצעי החיסונים כללו יום חוויתי גדוש בפעילויות מהנות ובמזכרת מתוקה – תמונת הילד המתחסן על גבי מגנט תחת הכותרת "התחסנתי כמו גדול" ומדבקות מעוצבות

מבצע חיסוני שפעת רחב היקף נערך במחוז הדרום של מכבי
מכבי דרום מבצע חיסונים צילום: יח"צ

מכבי, כתמיד, מובילה גישה של הקשבה ופיתוח לצרכי קהילת חבריה. כחלק בלתי נפרד מקשב מתמיד והתאמה של השירותים הרפואיים לצרכי השעה המשתנים, הובילה מכבי מבצע רחב היקף לחיסוני ילדים במחוז דרום.

במסגרת מבצע החיסונים הוזמנו חברי מכבי הצעירים אל המרכזים הרפואיים, תוך השתדלות מהודרת במצוות "ונשמרתם".

מבצעי החיסונים כללו יום חוויתי גדוש בפעילויות מהנות ובמזכרת מתוקה – תמונת הילד המתחסן על גבי מגנט תחת הכותרת "התחסנתי כמו גדול" ומדבקות מעוצבות. בנוסף, נהנו הילדים מעיצוב אישי של בלונים על ידי מעצבת בלונים מקצועית. ומעבר לכל פעילות – יצאו הילדים כשהם מחוסנים ותורמים למאמץ הלאומי של כלל האוכלוסייה בחזרה לשגרה בריאה ומניעת תחלואה. הילדים הוזמנו ליום הפעילות ללא צורך בקביעת תור, מה שהוסיף לאווירה המהנה ששררה במתחמי החיסונים.

הורי הילדים הודו למנהלת מרחב דרום, הגב' א. גלמן, על האופן המושקע והמתחשב בו בוצע יום החיסונים, על האוירה הנעימה, על הרגישות וההתאמה המקסימלית לגיל המתחסנים שיצאו בהרגשה חיובית, בריאה ומחזקת.

ר' אריה קליין, מנהל מגזרים במחוז הדרום: "מבצע החיסונים והאופן המיוחד והמותאם לאוכלוסיית הגיל הצעיר מהווה אות וסמל להתנהלות מכבי בזמנים מיוחדים כמו בעתות שגרה – התאמה מתמדת של שירותי הרפואה לצרכי הקהילה. שביעות הרצון של המתחסנים הצעירים והוריהם נותנים לנו את הכח להמשיך ולהוביל ולהיות קשובים תמיד לצרכי חברי מכבי."

ד"ר ר. מיזן, ראש מחוז דרום: "אני מזמינה את תושבי מחוז הדרום לקבוע תור להתחסן ובכך לתרום למאמץ של כולנו למניעת תחלואה קשה. נמשיך לפעול להתאמה מקסימלית של השירותים הרפואיים לחברי מכבי ולהקמת מתחמי חיסונים בהתאמה לאוכלוסיות היעד כדי להנגיש את החיסונים לכל חבר בכל עיר במחוז".

 

חיסונים שפעת מכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד