כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חברי מכבי רגועים גם בשבת

מכבי ממשיכה להוביל בשירות מותאם עם פריסה רחבה של מרפאות שבת בבני ברק

חברי מכבי בבני ברק יכולים להישאר רגועים גם בשבת, בזכות מוקדי השבת והחג שעומדים לשירותם ברחבי העיר. פריסת המרפאות הרחבה, מספקת מענה נגיש לתושבי העיר הנדרשים לטיפול רפואי בעיצומה של השבת. ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "כקבוצת שירותי הבריאות המובילה בבני ברק, חשוב לנו להעניק את המענה המדויק ביותר לצרכים המקומיים".

מכבי ממשיכה להוביל בשירות מותאם עם  פריסה רחבה של מרפאות שבת בבני ברק
מכבי מחוז המרכז מרפאות שבת צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להוביל, ומתאימה את הרפואה באופן אישי לצרכים של תושבי בני ברק. לרשותם של חברי מכבי בעיר ארבע מרפאות שבת הפועלות לאורך השבתות והחגים למתן מענה מקצועי ברפואה דחופה. מרפאות השבת פרוסות ברחבי העיר ומאפשרות טיפולים רפואיים דחופים בתוך תחומי העיר, בצורה נגישה ויעילה על ידי רופאים מומחים וצוות רפואי מנוסה. הפעילות מתבצעת בהתאם לכללי ההלכה בשבת המותווים על ידי מורי ההוראה והרבנים.

מוקדי השבת והחג של מכבי בבני ברק עומדים לרשות החברים ברחבי העיר: במרכז הרפואי מכבי שברחוב צבי הרלינג 5, קרית הרצוג, בימי שישי מכניסת השבת עד השעה 22:00 ובשבת בין 11:00-17:30; בסניף עזר מציון שברחוב אשל אברהם 16 בימי שישי מהשעה 13:00 ועד מוצאי שבת בחצות; במרכז הרפואי מכבי ויז'ניץ שברחוב דמשק אליעזר 12 בימי שישי מהשעה 16:00 עד חצות ובשבת מהשעה 9:00 עד חצות; ובמרכז טרם-איכילוב שברחוב ז'בוטינסקי 160 הפועל 24 שעות ביממה.

פריסת המרפאות הרחבה נקבעה כך שכל חבר מכבי בעיר הנדרש לטיפול רפואי דחוף במהלך השבת יכול לקבל את השירות האיכותי של מכבי בקרבת מקום. מרפאות השבת של מכבי מעניקות את שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר על ידי אנשי מקצוע ומיטב הציוד הרפואי המתקדם.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "כקבוצת שירותי הבריאות המובילה בבני ברק, עם למעלה ממחצית מתושבי העיר, חשוב לנו להעניק את המענה המדויק ביותר לצרכים המקומיים. תושבי בני ברק מקבלים את שירותי הבריאות הטובים ביותר גם גם בשבתות ובחגים. נמשיך לפתח את שירותי הבריאות ולהוביל רפואה מותאמת ומקצועית".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מרפאות השבת הן חלק בלתי נפרד מהעשייה השוטפת של מכבי למען החברים תושבי העיר. אנו ממשיכים לקדם כל העת שירותי בריאות מתקדמים תוך מענה מדויק לצרכים המקומיים הייחודיים. חברי מכבי, המהווים יותר ממחצית מתושבי העיר, מקבלים מענה מיטבי באמצעות פריסת שירותים רחבה, רופאים מומחים, ציוד מתקדם ומגוון רחב של סוגי טיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר".        

מכבי שירותי בריאות מרפאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד