י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שמים את הבריאות במרכז"

רופאים חדשים מתחומים שונים הצטרפו לצוות המומחים של מכבי שירותי בריאות בבני ברק

מכבי שירותי בריאות ממשיכה להתרחב בבני ברק ומצרפת לשורותיה תשעה רופאים חדשים מתחומי רפואת העור, קרדיולוגיה ילדים, כירורגיה ילדים, רפואת נשים, רפואת עיניים ופסיכיאטריה למבוגרים. הרופאים החדשים מצטרפים לצוות המומחים של מכבי בבני ברק, המעניקים שירותי בריאות מקצועיים לחברים. ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "חברי מכבי יודעים שהבריאות שלהם במרכז".  

רופאים חדשים מתחומים שונים הצטרפו לצוות המומחים  של מכבי שירותי בריאות בבני ברק
מכבי מחוז המרכז רופאים חדשים צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות בבני ברק ממשיכה להרחיב את שירותיה, ומצרפת לצוות המומחים בעיר תשעה רופאים חדשים מתחומי בריאות שונים: ד"ר אלי צפוני – מומחה לרפואת עור, ד"ר יואב בולקיאר – מומחה לקרדיולוגיה ילדים, ד"ר ליאור ניסים – רופא משפחה, ד"ר שלי צייגר וד"ר אילנה ויזל – מומחים לרפואת נשים, ד"ר ענת לאור – מומחית כירורגיה ילדים, ד"ר שרינה לוי – רופאת ילדים, ד"ר דפנה פרט – מומחית לרפואת עיניים וד"ר אולגה טרכמן – פסיכיאטרית מבוגרים. הרופאים, בעלי ידע מקצועי נרחב וניסיון רב, יעניקו שירות מקצועי ומותאם אישית לחברי מכבי במרכזים הרפואיים הפרוסים ברחבי העיר בהתאם לסטנדרטים הרפואיים של מכבי.

כלל השירותים של מכבי בעיר פועלים בהלימה תרבותית למאפיינים של התושבים והצרכים המקומיים הייחודיים. חיזוק צוות המומחים בעיר מהווה חלק ממהלכי הפיתוח של השירות בעיר הכוללים את המרכזים הרפואיים, מרפאות השבת, מכבידנט, מכבי טבעי, מכבי פארם ויתר השירותים המתקדמים של מכבי.

ראש מחוז המרכז, מר דניאל ברמן: "חברי מכבי יודעים שאנחנו שמים את הבריאות שלהם במרכז, ולכן חשוב לנו להמשיך ולפתח את שירותי הבריאות הטובים ביותר עם צוות המומחים המקצועי. אני מברך על הצטרפותם של הרופאים החדשים לצוות מכבי שיתרמו מניסיונם לבריאות תושבי העיר בני ברק במגוון תחומי בריאות חיוניים".

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "חברי מכבי בבני ברק מהווים יותר ממחצית מהתושבים, מה שמצביע על רמת האמון הגבוהה לה זוכה מכבי בעיר הודות לפריסת השירותים הרחבה והמענה המקצועי בכל תחומי הבריאות. הצטרפותם של הרופאים החדשים למרחב היא חלק בלתי נפרד מהעשייה השוטפת, הרואה לעצמה זכות וחובה לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירותי הבריאות לטובת התושבים חברי מכבי".   

מכבי רופאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד