י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מכת גניבות רכבים בעיר

בחניון של אגודת ישראל: חרדי הוכה ורכבו נגנב

חרדי הוכה בראשו על ידי שני שודדים שגנבו את מכוניתו. השניים היכו אותו בראשו עם חפץ חד ואיימו עליו באמצעות נשק. גניבת מכוניות עלתה ב-71% בשלושת השבועות הראשונים של השנה 2022, עם 36 דיווחים ברחבי העיר

בחניון של אגודת ישראל: חרדי הוכה ורכבו נגנב
אילוסטרציה צילום: unsplash

חרדי הפך לקורבן של שוד מכוניתו, בחניון של אגודת ישראל בפארק הייטס, בבולטימור שבמדינת מרלנד בארצות הברית.

המקרה התרחש ביום רביעי האחרון ועל פי הדיווח באתר Yeshiva world news, שני גברים שחורים פנו אל הגבר בעל החזות החרדית, פגעו בראשו של באמצעות חפץ קהה, דרשו את מפתחותיו ונמלטו עם רכבו מן החניון. הקורבן לא נפצע באורח קשה באירוע ולא נזקק לטיפול רפואי. הרכב הגנוב הוא מסוג הונדה אקורד EX-L.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, העיר מתמודדת עם מכת גניבות רכבים תוך איומי נשק. אישה בדרום מזרח בולטימור נשדדה ורכבה נגנב ממנה באיומי אקדח ביום שלישי בלילה על ידי כמה פושעים. לרבים מהם היו רובים והם איימו להרוג אותה. שתי מכוניות נעצרו לאורך הרחוב. קבוצה של אנשים קפצה החוצה ומספר אנשים כיוונו לעברה אקדחים ואיימו עליה. אחד מהם אמר 'אני אהרוג אותך. אני אהרוג אותך. תני לנו את החפצים שלך".

תושבים באזור מספרים על עלייה מדאיגה בכמות מקרי גניבות הרכבים. ביום שני השבוע, בשעת לילה, נשדד אדם באיומי אקדח ורכבו נלקח ממנו. על פי המשטרה, גניבת מכוניות עלתה ב-71% בשלושת השבועות הראשונים של השנה 2022, עם 36 דיווחים ברחבי העיר. לעומת 21 באותה תקופה בשנה שעברה.

שוד רכב גניבת רכבים בולטימור שוד חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד