י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עבר בקלות

האיש המבוגר בעולם חוגג את יום הולדתו ה-121 כשהוא מחלים מקורונה

בן 121 מברזיל חגג יום הולדת בחיק משפחתו לאחר שהחלים מקורונה. הוא קיבל שלוש מנות חיסון ועבר את תקופת ההחלמה עם תסמינים קלים. חמישה מתוך ילדיו עודם בחיים ויש לו 13 נכדים, 16 נינים ובן נין אחד

האיש המבוגר בעולם חוגג את יום הולדתו ה-121 כשהוא מחלים מקורונה
נסיעה ברכבת בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אנדרלינו ויירה דה סילבה, אזרח ברזילאי, חגג ב-3 בפברואר עם משפחתו, את יום הולדתו ה-121 לאחר שהחלים מקורונה. הוא מתגורר בעיר אפארסידה דה גויאניה במדינת גויאס בברזיל.

האב לשבעה ציין את האירוע במהלך מפגש עם המשפחה, המתגוררת בסמוך אליו, כאשר כולם החלימו מקורונה. דה סילבה, שיש לו 13 נכדים, 16 נינים ובן נין אחד, נולד ב-3 בפברואר 1901, כך לפי תעודת הזהות שלו.

הוא האדם החי המבוגר ביותר בעולם אם גילו יאושר על ידי ספר השיאים של גינס. הוא גידל שבעה ילדים, רק חמישה מהם עדיין בחיים. לרגל יום ההולדת חגג הקשיש עם עוגה מקושטת בשמו הפרטי ובגילו. עם האותיות INSS. ראשי התיבות של המכון הלאומי לביטוח לאומי של ברזיל, שאחראים על תשלומי הפנסיה והטבות עם קצבת שאירים.

נכדתו ג'ניינה למס דה סוזה, בת 36, אמרה "אנחנו גרים עם כל המשפחה באותה אדמה, אבל יש לו צריף משלו, שבו הוא גר לבד. הוא מנהל חיים נורמליים. הוא אוהב פוררו (סגנון מוזיקה וריקוד מצפון מזרח ברזיל) ותמיד היה רוקד". דה סוזה הוסיפה: "מכיוון שלכולנו יש קורונה הכנו עוגה קטנה כדי לא ללכת ללא חגיגות. זה היינו רק אנחנו. אבל הוא מצליח מאוד, יש לו רק תסמינים קלים. הוא קיבל את כל שלוש המנות של החיסון".

האדם החי המבוגר ביותר בעולם חוץ ממנו, היא קיין טנאקה, מיפן, שחגגה את יום הולדתה ה-119 בחודש שעבר. טנאקה, שנולדה ב-2 בינואר 1903, מתגוררת כיום בבית אבות בפוקואוקה ואינה מסוגלת לדבר. היא הוכרה כאדם החי המבוגר ביותר בעולם על ידי שיאי גינס כשהייתה בת 116 ב-2019. ובשנת 2020 היא הפכה לאדם המבוגר ביותר ביפן בגיל 117 ו-261 ימים.

קורונה האיש המבוגר בעולם ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד