כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
עוצר הוטל על בתי הספר

לא רק בישראל: אסירים נמלטו מבית סוהר דרך תעלת אוורור

שלושה אסירים נמלטו ביום שישי האחרון מבית סוהר במחוז סאליבן שבמדינת טנסי, ארה”ב, ומשטרת טנסי ממשיכה לנהל מצוד נרחב אחרי אחד מהם שעדיין נמצא במנוסה. השניים האחרים נהרגו בתחילת השבוע, בתום מרדף חמוש שהתנהל אחריהם

לא רק בישראל: אסירים נמלטו מבית סוהר דרך תעלת אוורור
אסירים, אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שלושה אסירים ברחו מהכלא בטנסי ארה"ב. על פי הדיווחים, השלושה היו כלואים בתא אחד בבית הסוהר במחוז סאליבן, ובשלב מסוים הם הבינו שהדרך אל החופש פתוחה בפניהם, דרך תעלת האוורור של מערכת המיזוג בבית הסוהר.

הם הצליחו לטפס אל התעלה בתקרת התא בו היו כלואים, זחלו לאורכה והצליחו להגיע ממנה אל גג המבנה, שם דילגו על כמה גדרות ולבסוף השתלשלו אל החופש, מעברה האחר של חומת בית הסוהר. לאחר שיצאו מהכלא, פרצו השלושה לרכב ונמלטו בעזרתו במשך ימים אחדים, כשבדרך הם גנבו מזון וציוד כדי להתקיים ובכך הותירו אחריהם עקבות שסייעו למשטרה לדלוק בעקבותיהם.

בשעות הראשונות לאחר בריחתם חששה המשטרה שהם ייקחו בני ערובה. עוצר הוטל על כל בתי הספר באזור, ומוסדות הציבור ננעלו מיידית על מנעול ובריח בעוד עובדיהם נמצאים בתוכם. בהמשך פורסמו תמונותיהם של השלושה והמשטרה הציעה פרס של 7,500 דולרים על ראשו של כל אחד מהם, עבור מידע שיימסר למשטרה ויביא ללכידתם.

לאחר שהשלושה שדדו חנות, קישרה המשטרה באופן מידי את השוד לבריחה מבית הסוהר, ומצוד נרחב נפתח בעקבות הרכב שבו נסעו השודדים. בסופו של דבר, כך לפי הודעת המשטרה, נמצאו שניים מהאסירים ברכב, כשהם ללא רוח חיים. המשטרה לא מסרה כיצד מתו, והאם הדבר קרה כתוצאה מירי שביצעו שוטרים או מתאונה שנגרמה בגלל הנסיעה המהירה. נמסר גם כי האסיר השלישי עדיין במנוסה, ומהדיווחים לא ברור אם הוא היה ברכב והצליח להיחלץ ממנו בדרך כלשהי, או שמלכתחילה לא נטל חלק בשוד ולא היה יחד עם שני חבריו בחלק זה של הבריחה.

כלא בריחה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד