כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מי יגרוף את הפרס?

"הגרלה על כל הקופה": הלילה בחצות המוקדים נסגרים

הלילה בחצות זה מסתיים. האם אתם תהיו בין המאושרים שהצליחו לרכוש את הכרטיס ל'כל הקופה' או מאלו המאוכזבים שנסגרו מאוחר מידי? אתם תקבעו • נותרו שעות אחרונות

"הגרלה על כל הקופה": הלילה בחצות המוקדים נסגרים
מי יזכה בפרס? צילום: FREEPIK

הלילה בחצות ההזדמנות הכלכלית של השנה מסתיימת. מי שיספיק לרכוש כרטיס, יבטיח את מקומו במיזם כל הקופה. ומי שלא.. טוב חבל לבזבז את הזמן על אכזבה ותחושת החמצה. השעון דופק, כל דקה שעוברת מקרבת אותנו לרגע הנעילה. הרגע שבו המוקדים יסגרו והגרלת 'כל הקופה' תצא לדרך.

לחצו כאן להשתתפות בדקה ה-90>>>

מה יש בקופה, אתם שואלים. הקופה מלאה-מלאה. בפעם השנייה ברציפות, מיזם 'כל הקופה' מציע לכם את הזכייה החלומית. זוכה אחד שגורף את כל הקופה. קופה שיש בה כל מה שאתם צריכים: רכב: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. דירה: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. שקט כלכלי לשנה שלמה : משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש. רכשת חבילה של כרטיסים, יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלה על כרטיס טיסה זוגי לניו-יורק. טבעת יהלום. פינת אוכל. רכב ממונע. כרטיס אשראי טעון ב-5,000 שקל.

הגרלת 'פיתוחים' מגשימה את החלום של הילדים המיוחדים של 'פתחיה' ומקימה עבורם את קריית 'שתילי חינוך' בבית שמש. פרויקט מדהים מעורר השראה ומשנה חיים..

אל תחכו לרגע האחרון, אל תמתינו לעומס שעלול להיווצר על הקווים. מתקשרים עכשיו. מבטיחים מקום בהגרלת 'כל הקופה' מגשימים את החלום של הילדים המיוחדים ואולי תגשימו גם את החלום שלכם לעתיד כלכלי מושלם.

אתם עדיין כאן? אתם ממתינים שהקופה תינעל ואתם תישארו בחוץ?

 לחצו עכשיו כאן ותבטיחו את מקומכם ב'כל הקופה'>>

פתחיה הגרלה שנתית הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד