י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא בפעם הראשונה

חשש לזיהום: מספר חופים במרכז נאסרו לרחצה

משרד הבריאות מודיע הבוקר על "אזהרת רחצה בחופי מחוז תל-אביב". זאת בעקבות ירידת גשמים חזקים במרחב גוש דן וחדירת מי גשם ונגר עילי למערכות האיסוף של איגודן, כך שהוזרמו מי נגר מהולים בביוב ממוצא החירום של תחנת רידינג בתל אביב אל הים 

חשש לזיהום: מספר חופים במרכז נאסרו לרחצה
החוף הנפרד בת"א צילום: Miriam Alster/FLASH90

משרד הבריאות מודיע הבוקר (חמישי) על "אזהרת רחצה בחופי מחוז תל-אביב". זאת בעקבות ירידת גשמים חזקים במרחב גוש דן וחדירת מי גשם ונגר עילי למערכות האיסוף של איגודן, כך שהוזרמו מי נגר מהולים בביוב ממוצא החירום של תחנת רידינג בתל אביב אל הים. 

"משרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני רחצה בחופי בת ים, תל אביב והרצליה עד לקבלת תוצאות מי ים תקינות והסרת האזהרה",  הודיעו במשרד הבריאות לציבור. 

קודם לכן, יצא משרד הפנים בהודעה דומה, בה הודיע כי חופי תל אביב-יפו, הרצליה אסורים לרחצה, זאת לאור המלצת משרד הבריאות על חשש לזיהום מי הים בחופי הערים כתוצאה מהגשמים והזרמה של מי נגר עילי מהולים בשפכים מתחנת רידינג בתל אביב.

במשרד ציינו, כי החופים הפתוחים בעונת החורף והאסורים לרחצה הם, בתל אביב - החוף הנפרד, ירושלים , צ'ארלס קלור וחוף צוק צפון. החופים שנאסרו כעת לרחצה בהרצליה הם - השרון ואכדיה דרום.

"הרחצה אסורה עד לקבלת הודעה חדשה!", הדגישו במשרד הפנים. 

הרצליה תל אביב יפו משרד הבריאות משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד