כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בנו של מייסד הסמינר

בד"ה: הגאון רבי שמואל וולף זצ"ל הלך לעולמו

מבני ברק מגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו בגיל 76 של הרב הגאון רבי שמואל וולף זצ"ל, שהרביץ תורה ויראה. המנוח בנו של מייסד הסמינר בבני ברק וחתנו של הצדיק רבי משה טורק זצ"ל. הלווייתו היום בבני ברק

בד"ה: הגאון רבי שמואל וולף זצ"ל הלך לעולמו
הגאון רבי שמואל וולף זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו של הרב הגאון רבי שמואל אביעזרי וולף זצ"ל, מראשי ישיבת 'דבר שמואל' בפתח תקווה והוא בן 76 בפטירתו. 

בשנים האחרונות חלה ונחלש. לפני שבוע וחצי חלה בדלקת ריאות חריפה ואושפז במצב קשה בבית החולים, שם נלחמו הרופאים על חייו. רבים התפללו לרפואת רבי שמואל אביעזרי בן לאצ'א, אך למגינת כל לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל נולד בי"ג סיון תש"ה לאביו רבי יוסף אברהם וולף זצ"ל, ממייסדי החינוך החרדי בארץ ישראל ומקים סמינר בית יעקב ע"ש הרב וולף בעיר בני ברק. 

בבחרותו למד בישיבת סלבודקה בבני ברק שם התחנך וגדל לאורם של ראשי הישיבה וכבר לפני נישואיו סיים את כל הש"ס. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרב הגאון הצדיק רבי משה הלוי טורק זצ"ל, מגדולי המחנכים בדורות האחרונים ומי שזכה ליצוק מים על ידי גדולי הדור.

נודע כתלמיד חכם גדול ומופלג שהיה שקוע בתורה כל היום והיה בעל מידות מופלאות. במשך שנים שימש כר"מ בישיבת דבר שמואל בכפר גנים בפתח תקווה שם הרביץ תורה ויראה. היה עמל בתורה שקוע בלימוד עד שתש כוחו והיה נרדם על הסטנדר או על השולחן מרוב עמל ושקיעות בתורה. היה יושב שעות על גבי שעות בבית הכנסת התימנים כולל שערי יוסף הסמוך לביתו שם למד בשקיעות עצומה בלימוד. 

זכה ר' שמואל והותיר אחריו דור ישרים מבורך 14 ילדים, בנים ובנות חתנים וצאצאים. אחיו הוא הרב זאב וולף מנהל הסמינר בבני ברק.

בתחילת הגל הראשון של הקורונה שיכל את חתנו הגאון רבי חיים אהרן טורצ'ין זצ"ל, ראש ישיבה בישיבת הגרנ"ט בשכונת רמת שלמה בירושלים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 48 בפטירתו. 

מסע הלוויה בשעה 17:00 מישיבת דבר שמואל ברחוב יד הבנים 30 בכפר גנים בפתח תקווה, ובשעה 18:00 מביתו ברחוב בעל שם טוב 8 בבני ברק לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הרב וולף הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד