י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זעם בימין

נתניהו על הדחת ברדוגו: "מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל"צ" 

לאחר שהודיעו, כי "בהתאם לקו העריכתי של מ"מ מפקדת גלי צה"ל, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, התוכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל", סופגים כעת בתחנה הצבאית - אש מהצד הימני | נתניהו: "שערורייה. מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל"צ" 

נתניהו על הדחת ברדוגו: "מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל"צ" 
יעקב ברדוגו/בנימין נתניהו צילום: אוליבייה פיטוסי/יונתן זינדל - פלאש 90

לאחר שהודיעו, כי "בהתאם לקו העריכתי של מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, התכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל", סופגים כעת בתחנה הצבאית - אש מהצד הימני. 

בימין לא אהבו את ההחלטה להדיח את המגיש והפרשן יעקב ברדוגו שזוכה לפופולריות רבה ולאחוזי האזנה גבוהים. ראש האופוזיציה נתניהו מיהר לתקוף: "ההדחה של יעקב ברדוגו היא שערורייה. מנסים לסתום את הפה לימני האחרון בגל״צ, ששידר את התוכנית המאוזנת ביותר ברדיו", הגיב נתניהו, "לא ישתיקו את הימין ולא ישתיקו את ברדוגו". 

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב בחשבון הטוויטר בכיוון דומה לזה של נתניהו ותקף: "ההחלטה השערורייתית והמקוממת של מפקדת גל״צ, להדיח את יעקב ברדוגו מהגשת תוכניתו הפופולארית, היא עליית מדרגה מסוכנת של סתימת פיות של מי שמשמיע את קולם של מיליוני אנשים בישראל. לא מפתיע לגלות שזה מגיע מהמחנה הפלורליסטי׳, שהכול מותר לו. בושה וחרפה", תקף דרעי 

בין שלל התגובות שזרמו לרשתות, מיד עם הודעת ביטול תוכניתו, נמנה העיתונאי עמית סגל, שהתריע: "הדחתו של ברדוגו מהתוכנית שהביאה לשיאי האזנה בגל"צ היא יריקה בפרצוף של המאזינים, וההמשך של ההשתלטות הפוליטית על התחנה".

עוד הוסיף סגל, "אין צורך להסכים איתו כדי להתחלחל מהמהירות שבה תכתיבים פוליטיים הופכים למכתבי פיטורים", הוסיף. 

העיתונאי יותם זמרי סימן את מי שהביא לטענתו לביטול התוכנית: "גנץ פיטר את ברדוגו", קבע בנחרצות, תוך שהוא מתייחס לכך שהעורכת הראשית היא "בובה על חוט" של גנץ, שכזכור מינה אותה לתפקיד. 

"אני לא ממעריצי ברדוגו, אבל ההדחה שלו מגל״צ פוליטית לא פחות ממינויו", טען עיתונאי ערוץ 12 יאיר שרקי.
גם ח"כ יואב קיש מהליכוד, לא חסך מילים: "גנץ וכל הנהלת גלי צה"ל פשוט בושה", תקף. לדבריו, מדובר בתרגיל "מגעיל ומכוער", של פגיעה בחופש הביטוי בגלל שיח של עמדות ימין. "שנים כל שדרני השמאל בערוץ שידרו ללא הפרעה רק ברדוגו זה "בעיה". אתם ביזיון ובושה לדמוקרטיה. לא נשכח. שנחזור נעשה סדר מחדש בלי גבולות כמו שאתם מתנהגים", התחייב קיש. 
יעקב ברדוגו בנימין נתניהו עמית סגל יאיר שרקי יואב קיש יותם זמרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד