כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"שהאסון לא יישכח"

חפצי הרוגי אסון מירון הוחזרו: זה מה שיעשו איתם

כ-10 חודשים מאז אסון מירון: נציגי 'פורום משפחות אסון מירון' קיבלו לידיהם את חפצי ההרוגים שנותרו בשביל המוות בעת האסון ונאספו ע"י המשטרה. ישראל דיסקינד, נציג המשפחות, אמר: "אנחנו מקווים לפעול עם חפצי הזיכרון לטובת פינת זיכרון בהר מירון שתוודא שהאסון האזרחי הגדול ביותר מאז קום המדינה לעולם לא יישכח"

חפצי הרוגי אסון מירון הוחזרו: זה מה שיעשו איתם
החזרת החפצים לנציגי 'פורום משפחות אסון מירון' צילום: באדיבות המצלם

כ-10 חודשים אחרי האסון האזרחי הגדול בתולדות ישראל: משפחות הרוגי "אסון מירון" קיבלו הבוקר (חמישי) את חפצי ההרוגים שנותרו במסדרון המוות בעת רגעי האסון בל"ג בעומר האחרון ונאספו לאחר מכן על ידי כוחות הביטחון וההצלה שנכחו בזירה.

ב'פורום משפחות אסון מירון' הודו למשטרה על כך שמאז האסון קיימו ביחידת 'פלס' שבלהב 433 פעולות נרחבות להחזרת חפצי ההרוגים למשפחות, ולאחר כ-10 חודשים של מאמצים הועברו פריטי ההרוגים שלא נמצאו בעליהם לידי "פורום המשפחות" אשר פועל להנצחת זכרם של 45 ההרוגים ז"ל.

ישראל דיסקינד, אחיו של שמחה בונים ז"ל שנהרג באסון, הודה לרב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו, לדובר המשטרה למגזר הדתי-חרדי שבתאי גרברצ'יק, וליחידת 'פלס' בלהב 433 על המאמצים להחזרת החפצים למשפחות ההרוגים.

דיסקינד, שפועל רבות למען משפחות ההרוגים, אמר כי "בין החפצים ישנם את הזיכרונות האחרונים של ההרוגים ז"ל, לא פשוט לראות את החפצים, אם זה כובע או ספר קודש".

"אנחנו מקווים לפעול עם חפצי הזיכרון לטובת פינת זיכרון בהר מירון שתוודא שהאסון האזרחי הגדול ביותר מאז קום המדינה לעולם לא יישכח", אמר דיסקינד.

אסון מירון תשפ"א שמחה בונים דיסקינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד