י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מה לגבי המסכות

משרד הבריאות בוחן הקלה חדשה: תשפיע על היציאה מישראל

במשרד הבריאות בוחנים בימים אלה, את ביטול הצורך בבדיקת PCR לילדים המעוניינים לטוס לחול. לצד זאת, ועל אף הדיווחים מהעולם, בישראל לעת עתה לא נשקלת האפשרות להסיר את החובה לעטות מסכה בחללים סגורים 

משרד הבריאות בוחן הקלה חדשה: תשפיע על היציאה מישראל
נתב"ג. אילוסטרציה צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

לאור הירידה במדדי התחלואה, וברקע דחיקתו של התו הירוק מחיי הציבור, וכן ביטול הבידודים לתלמידים, נשקלות כעת במשרד הבריאות הקלות נוספות.

לפי פרסומו של מאיר מרציאנו, כתב הבריאות של 'ערוץ 13', במשרד הבריאות בוחנים בימים אלה לבטל את הצורך בבדיקת ה-PCR (פי סי אר) לפני המראה לילדים, אך עדיין אין הסכמות אם הביטול יחול על בני ה-5 ומעלה או לחלופין על בני ה-12ומעלה. 

מטרת ההקלה האמורה, היא "להקל על תעשיית התיירות", כך דיווח מרציאנו. בנוסף, בעוד מחוץ לישראל מתקבלים דיווחים על שיקולים והחלטות של מנהיגים לבטל את חיוב המסכות בחללים סגורים, מסתמן לעת עתה, כי האפשרות לא נמצאת על הפרק של בכירי משרד הבריאות. 

כמו כן, הנחת העבודה כעת במשרד, היא שגם לאחר הגל החמישי, תישאר המדינה עם אלפי מאומתים ביום, זאת בשונה מסיום הגלים השלישי והרביעי. 

במקביל, נכון לשעות אחה"צ היום (חמישי), אובחנו אתמול, כ-36 אלף מאומתים חדשים, זאת מתוך 146 אלף בדיקות שפוענחו. 

מנין החולים במצב קשה מוסיף לרדת, כאשר הוא פחת היום ל-1,111, מתוכם 346 הם חולים שמצבם מוגדר קריטי, 264 מחוברים למכשיר ההנשמה, ו-23 ל"ע מהחולים מחוברים למכשיר אקמו.

 

משרד הבריאות בדיקת קורונה מסכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד