י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אם אמרתי לא נכון - שיתבעו"

אושיית הרשת חושף: הסיבה שהפסיקו את תוכניתי בגל"צ

בתגובה לטענות כי יעקב ברדוגו הועזב מגל"צ מכיוון שהוא "שופר", אושיית הרשת יבגני זרובינסקי חשף מדוע החליטו להוריד בגל"צ את התוכנית שלו יחד עם אשת תקשורת מהימין: "הבית של החיילים? רק של אלה שבדעה מסוימת"

אושיית הרשת חושף: הסיבה שהפסיקו את תוכניתי בגל"צ
גלי צה"ל צילום: קובי גדעון, פלאש 90

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי מספר היום (שישי) מדוע הודח מהגשת התוכנית, "ציפורי לילה", בגלי צה"ל. יבגני החליט לחשוף זאת לאור הטענות כי ברדוגו הודח מהתחנה בגלל שהוא "שופר" של הימין.

זרובינסקי כתב הבוקר ברשתות החברתיות: "הבית של החיילים? רק של אלה שבדעה מסוימת. לפני כשמונה חודשים, ליטל שמש התקשרה אליי ושאלה אם אני רוצה להגיש איתה מידי כמה ימים בגל"צ את 'ציפורי לילה'. תוכנית שמשודרת מחצות עד 2 לפנות בוקר. זרמתי".

הוא הסביר כי התוכנית "זו תוכנית של למלא שעתיים בלילה, עם מגישים מתחלפים ורק אלוהים יודע מי מאזין בשעות כאלו. שידרנו כמה תוכניות והגענו לאיזה מצב שבחורה בשם אילנה, שהיתה אמורה להיות המפיקה שלנו או משהו כזה אבל בפועל עשינו הכול לבד, שאלה אם נוכל להגיש בעוד 4 תאריכים שלא סגרנו מראש. זרמנו".

"כמה ימים לאחר השאלה הזו, ליטל מודיעה לי ש'היום אין תוכנית כי יוצאים לפגרה'. הייתי קצת בשוק, שאלתי 'מה זאת אומרת פגרה?' וגם נכנסתי לאתר של גל"צ וראיתי שבתוכנית הקרובה של 'ציפורי לילה', יש שידור רגיל רק עם שמות אחרים בשורת המגישים".

"שאלתי אותה, 'מה את רצינית? רק לפני יומיים שאלה אם נוכל להגיש בכמה תאריכים נוספים ופתאום פגרה?' הבנו שמשהו לא הגיוני וליטל דיברה עם אחד מבעלי התפקידים הניהוליים בתחנה. הבחור אמר לה משהו בסגנון 'שמעי, זה היה פיילוט... בלה בלה בלה (זו הפעם הראשונה ששמענו את המילה פיילוט)'", הוסיף.

הוא ציין: "ליטל דיברה עם הבחור, שאלה אותו 'מה הקטע?'. והוא אמר 'שמעתי עכשיו את התוכניות שלכם ואתם מדברים הרבה על פוליטיקה וזה קצת לא מתאים לקונספט של התוכנית'. כאילו חשב שנשיר שם. בואו נגיד ואם היתה בעיה כלשהי מבחינה מקצועית, היה מעיר על דברים וממשיכים הלאה. אבל לא".

"ליטל אמרה לו 'מה? גם א' ו-ב' ו-ג' מדברים על פוליטיקה (אותה תוכנית רק מגישים קצת יותר מהצד שמאלי). ומה הוא ענה לה בריש גלי? "כן, אבל הם לא תוקפים את הממשלה'. הייתי בהלם".

לבסוף סיכם: "קיצר גם הטקסט הזה, מפדח בשבילי (מי שרוצה אותי, רוצה. לא, לא). לא משנה מה הסיבה. אבל רואה פה כל מיני ציוצים שברדוגו 'הועזב' כי הוא 'וולגרי, שופר, בלה בלה'. לא משהו שאני לא יכול להגיד על רוב התחנה שם, פשוט הם מהצד הנכון אז הם 'עיתונאים ואובייקטיבים'. סתם בגלל כל הבלאגן, היה לי חשק שתשמעו גם את זה. נ.ב. אם אמרתי משהו לא נכון בטקסט הזה, שיתבעו אותי".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה ל"אייס": "התוכנית עלתה וירדה משידור בתקופתו של מפקד גלצ לשעבר, שמעון אלקבץ, משיקולי עריכה. כמו כן, סוכם מראש עם המגישים כי מדובר בכמה תוכניות ניסיון בלבד".

גלי צה"ל יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד