י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מקרים אלימים ומדאיגים

ימים אפלים בלונדון: חרדים מותקפים לאור יום ולעיני המצלמות

תושביה החרדים של לונדון חווים תקופה קשה במיוחד. מקרי התקיפה האלימים הולכים ומתרבים ותחושת הביטחון יורדת. תיעודים מטרידים רק מהשבוע האחרון מציגים אובדן הרתעה ואומץ מופרז. במקרה חמור במיוחד שתועד במצלמות אבטחה הותקף צעיר חסידי באלימות קשה ונשדד 

ימים אפלים בלונדון: חרדים מותקפים לאור יום ולעיני המצלמות
תקיפת חרדים בלונדון צילום: השומרים לונדון

משטרת לונדון חוקרת אירוע שוד שבו הותקף צעיר חסידי תושב שכונת סטמפורד היל, בלונדון בסופו נשדד, מקרה אלים שתועד במצלמות אבטחה.

בשבועות האחרונים אירעו שורה של התקפות אלימות כלפי חרדים בלונדון. משטרת המטרופולין אישרה כי היא חוקרת את התיעודים שהגיעו לידיה שבה נראה חרדי מותקף בבלוק דירות בצפון לונדון.

בתיעודים שפורסמו על ידי ארגון 'השומרים' של לונדון במטרה ללכוד את התוקף, נראה צעיר חסידי מתווכח עם התוקף שנראה כגבר אפרו אמריקני ולאחר כמה שניות של דין ודברים ביניהם, נראה התוקף חוטף את הפלאפון של הקרבן והשניים מתקוטטים פיזית. לאחר מכן הם נאבקים על מפתן הדלת, שם התוקף נראה מכה באגרופים שוב ושוב את הצעיר החסידי מפיל את כיפתו ומשקפיו, מכה אותו בראשו קשות ולאחר מכן הוא נראה בורח מהמקום.

במקרה נוסף וחמור לא פחות, אם חרדית שצעדה ברחוב בסטמפורד היל בלונדון עם שני ילדיה אחד מהם תינוק בעגלה, הותקפה מילולית על ידי מספר אנטישמים שצעדו בסמוך וצעקו לעברה, "אנחנו לא רוצים פה יהודים", ו"הייל היטלר" ואחריו אחד מהם ביצע הצדעה נאצית במועל יד.

במקרה נוסף שפרסם ארגון השומרים של סטמפורד היל, עבריין סדרתי מטריד, מתעלל ותוקף מילולית ילדים חרדים מחוץ לבתי ספר. הוא צועק לעברם "אתם היהודים כל כך גרועים, הלוואי שהיה לי אקדח לירות בכם".

ההתקפות הללו הן המשך לשורת התקפות נגד חרדים בלונדון, בסוף החודש הקודם, שני חסידים תושבי לונדון הותקפו בצורה ברוטאליות על ידי גוי אנטישמי בעת צאתם מחנות שבבעלות אחד מהם. האיש רדף אחריהם גם אחרי שאחד מהם נפל על המדרכה. הללו הצליחו להימלט ולהזעיק את 'השומרים' שעצרו את האיש בקרבת מקום. בקהילה החרדית האשימו את התקשורת בהסתה אנטי חרדית.

השניים נראו במצלמת אבטחה יוצאים מחנות שבבעלותו של אחד מהם, כשלפתע חולף במקום גוי אנטישמי ומתנפל עליהם ללא סיבה ומפליא בהם את מכותיו. האיש נעצר על ידי מתנדבים של ארגון 'השומרים' של סטמפורד היל יחד עם משטרת לונדון.

תקיפת חרדי אנטישמיות בלונדון משטרת לונדון שוד חרדי הצדעה נאצית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד