ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מילים נוראיות

עובדת מעבר חציה הושעתה לאחר שהעירה הערות אנטישמיות לילדים

עובדת במעבר חציה בסמוך לבית ספר בניו יורק הושעתה מתפקידה לאחר שהעירה הערות אנטישמיות לעבר ילדים והוריהם | משטרת ניו יורק פתחה בחקירת המקרה

עובדת מעבר חציה הושעתה לאחר שהעירה הערות אנטישמיות לילדים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

עובדת מעבר חצייה בבית ספר באפר ווסט סייד בניו יורק, הושעתה מתפקידה בגלל הערות אנטישמיות לעבר הורים וילדיהם, העובדת האנטישמית עמדה קבוע בפינת רחוב ווסט 79 ושדרת אמסטרדם, היא פוטרה ב-4 בפברואר בעקבות תלונות של מנהיגי הקהילה וחקירה של משטרת ניו יורק.

"התהליך המשמעתי נמשך", אמר מפקד המשטרה אדוארד ריילי, מבלי להתייחס למצב עבודתה, האם היא רק הושעתה, ותעבור למקום אחר, או שהיא פוטרה.

אריקה גרסון, אמא לילדה יהודיה בבית ספר מקומי בשכונה, אמרה כי "העובדת הייתה עם שנאת יהודים" נגדה ונגד בתה בת ה-9 כשחצו את הרחוב ב-13 בינואר. "זה היה לגמרי ללא שום התגרות מצידנו", אמרה ל'ניו יורק פוסט'.

גרסון אמרה שהיא שמעה את העובדת מצביעה ואומרת "הילדים היהודים האלה", וקיללה את חנות הפיצה הכשרה הסמוכה וכינתה את האוכל במילים נוראיות. כשגרסון הסתכלה על העובדת, האישה הפכה פוגענית יותר, כינתה אותה ואת בתה "מגעילים" ואמרה, "עכשיו אנחנו יודעים למה אין שלום במזרח התיכון".

גרסון, אמרה שהיא שמעה את האשה בזמן שהיא מעבירה ילדים, אומרת לאמא אחרת: "תדחפי את הילדים היהודים שלך לרחוב ותפגעי מאוטובוס". היא הגישה תלונה למשטרה ב-2 בפברואר.

מספר הורים זועמים נוספים הגישו בשבוע שעבר תלונה נגד העובדת שמעבירה ילדים במעבר חציה, מטעם משטרת ניו יורק נמסר, כי היחידה לפשעי שנאה חוקרת את המקרה.

אחת האימהות התלוננה כי האישה לא עשתה את עבודתה, "בנוסף להערות המחרידות, אני רואה אותה שותה קפה, והיא תמיד בטלפון שלה, היא לא עושה את העבודה שלה. היא עומדת מתחת לפיגומים הסמוכים. או יושבת על הספסלים ואוכלת".

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי בימים האחרונים הוצבה במקום עובדת אחרת.

מעבר חציה התנכלות לחרדים בניו יורק אנטישמיות בניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד