י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההשוואה לברדוגו

בן כספית נפגע קשות מגדעון לוי: "חיפושית זבל"

במאמר ב'הארץ' השווה העיתונאי גדעון לוי בין הפרשן ברדוגו שהודח בגל"צ לבין הפרשן בן כספית, וכינה את שניהם תועמלנים. כספית תקף: "שרץ מהסוג שלו צריך להיות מטופל ולא בכפפות של משי"

בן כספית נפגע קשות מגדעון לוי: "חיפושית זבל"
בן כספית//גדעון לוי צילום: פלאש 90

עיתונאי השמאל גדעון לוי, דמות יוצאת דופן בקרב אנשי השמאל שבד"כ מתאפיינים בדעה אחידה, פרסם מאמר בעיתון 'הארץ' בו מחד לא חסך שבטו מהפרשן יעקב ברדוגו שהודח מרצועת השידור הפופולרית בגל"צ, מאידך טען כי אסור היה להדיחו שכן הוא פה למאות אלפי ישראלים והדחתו היא התערבות פוליטית בוטה. מה שעורר את זעמו של הפרשן בן כספית הייתה השוואה שערך לוי בינו לבין ברדוגו.

"אם בנט היה מרפא את כל העולם מהמגפה", כתב לוי ב'הארץ', "ברדוגו היה אומר שהוא נוכל ותאומו מן העבר השני, כספית, היה אומר זאת על נתניהו. אצל שניהם אי אפשר לשרבב מלה טובה על שנואי נפשם. כספית הוא המהדורה המעונבת, הארסית והמתוחכמת של ברדוגו העילג יותר, עם המסר ההפוך ועם אותה סגידה עיוורת ומטמטמת לצה"ל ולציונות. כספית הוא המהוגן, ברדוגו הוא התועמלן".

בן כספית נפגע מההשוואה של ברדוגו אליו והשיב במתקפה ללוי: "אענה לגדעון לוי בהרחבה כי שרץ מהסוג שלו צריך להיות מטופל ולא בכפפות של משי. בד"כ לטרולים אני לא מגיב אבל פה מדובר בטרול, חיפושית זבל שמפלסת את דרכה לאורך השנים בתעשיית השלום", תקף כספית את לוי בפתח דבריו ברדיו 103FM.

"הבן אדם רוב הזמן בביזנס קלאס נוסע לוועידה אנטי ישראלית כלשהי כדי להכפיש אותנו ולגדף אותנו לטעון שאנו מדינת אפרטהייד", אמר כספית, "לכן כל מה שצריך לעשות זה להלוות כסף ולשלם לו שימשיך להמשיך להכפיש אותו רק כדי לראות את הבעת המבוכה על פניהם של השופרות".

"אם אני צריך לבחור לעצמי אויב אז גדעון לוי זה האיש," הבהיר הפרשן, "רק תמשיך חיפושיונת זבל קטנה. סגנון זה עניין של טעם הוא טען שאותי אף אחד לא ידיח ואני מודח די סדרתי והוא משווה בן אדם ש-36 שנה עוסק בעיתונות נטו לא הוצנח לשום תפקיד אלא התחיל במדור הספורט של מעריב".

 

 

בן כספית גדעון לוי יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד