כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נושאים בנטל: 20 אלף מנות כל יום לתושבי הדרום

ממשיכים לשאת בנטל: 'בית התבשיל' ביוזמה מיוחדת לטובת תושבי הדרום • אלעד מארחת מאות מתושבי הדרום לשבת • וידאו

נושאים בנטל: 20 אלף מנות כל יום לתושבי הדרום

שבת אירוח לתושבי הדרום באלעד
פרויקט משותף של עיריית אלעד וארגון המתנדבים עזר מציון לאירוח משפחות מהדרום. במהלך ימי סוף השבוע האחרון, החל מיום חמישי בצהריים ועד יום ראשון בבוקר, התארחו בעיר משפחות רבות מיישובים בדרום. על פי ההערכות מדובר בכאלף נפשות שהתארחו בעיר.

בישיבות שנערכו קודם לשבת, סוכם על מקומות האירוח, שהתחלקו בין מוסדות חינוך בעיר למשפחות שנידבו את ביתן, ואירחו שם חלק מהמשפחות. בישיבות השתתפו ראש העיר ישראל פרוש, סגן ראש העיר צוריאל קריספל, חברי העירייה פנחס גרוס ואסף אגבלה, מנהל המערך של עזר מציון באלעד, אבי סוריאס, מנהל המוקד העירוני אפי שטרן ומנהל מחלקת החינוך מרדכי ממליה.

עוד קודם להגעת המשפחות, נערכו במקומות האירוח עשרות מתנדבים של עזר מציון, שסידרו במסירות את חדרי האירוח ואת המקומות בהם סעדו המשפחות את סעודות השבת.

במהלך הימים התקיימו לילדים על ידי מתנדבי עזר מציון הפעלות שונות, מתקני מתנפחים, קוסם ופעילויות נוספות. מתנדבות של הארגון עמדו במטבחים והכינו אוכל לארוחות הבוקר, ואף לקחו את בגדי המשפחות לכביסה בבתיהן.

לפרויקט המבורך הצטרפו גופים וחברות רבים, כך בריכת בארות יצחק שנענתה לבקשת סגן ראש העיר צוריאל קריספל והעניקה כניסה חינם לתושבי הדרום ששהו בעיר. חברת טרה והעומד בראשה ארן אלסנר שנענה לבקשת ראש העיר ושיגר כמויות גדולות של מצרכי חלב וגבינות. פיקוד העורף שתרם מאות מזרנים לתושבים. חברת המשביע תרמה 700 מנות לארוחות צהרים לאורחים. חברת אר סי קולה תרמה כמות רבה של ארגזי שתיה. צרכניית נתיב החסד תרמה אף היא שתיה, סוכר וקפה לתקופה. חנות פיצוחי יבגי שלחה אף היא מצרכים לתושבים, ו'עורו משנתכם' תרמו את המטבח לארוחות הבוקר. כמו כן, בנק פאג"י העניק תרומה כספית מכובדת להוצאות השבת.
תרומה אלעד אירוח נושאים בנטל אוכל חם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד