י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

דרעי: "הרכבת הקלה חוללה מהפכה בירושלים"

יו"ר ש"ס ערך סיור ברכבת הקלה בירושלים עם מנכ"ל סיטיפס ירון רביד והנהלת החברה • צפו בתיעוד

דרעי: "הרכבת הקלה חוללה מהפכה בירושלים"

כשהוא מלווה בנציגי ש"ס הבכירים בעיריית ירושלים קיים יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי סיור ברכבת הקלה בירושלים במהלכה ביקר בדפו – מרכז התפעול והאחזקה ובחן מקרוב את הפעילות בחדר הבקרה האחראי על השליטה והפיקוח על תוואי הרכבת הקלה ובמתחם בו מתבצעת פעילות התחזוקה של הרכבות.

אל יו"ר ש"ס הצטרפו סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן ונציגי ש"ס בעירייה יו"ר סיעת ש"ס בי-ם נתי לסרי, נחמניאל סבן ומיכאל מלכיאלי. כמו כן הצטרף לסיור מנכ"ל ש"ס חיים ביטון.

את ח"כ דרעי אירח מנכ"ל סיטיפס - הרכבת הקלה ירון רביד שסיפר על הצלחתה הגדולה של הרכבת הקלה בירושלים ועל השינויים החיוביים שחוללה בעיר. כן השתתף בסיור סמנכ"ל השירות והתפעול בסיטיפס שי איזנברג.

מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד ציין, בין השאר, כי לפני המהומות בשועפאט ומבצע "צוק איתן" ביום ממוצע נסעו ברכבת כ-140 אלף איש וכי הרכבת מסיעה כרבע מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בכל ירושלים.

המנכ"ל הציג בפני יו"ר ש"ס את התוכניות העתידיות של הרכבת הקלה שצפויה להמשיך את מסלולה לאזורים נוספים בעיר ביניהן לשכונות נווה יעקב, בית החולים הדסה עין כרם על מנת שייתנו מענה תחבורתי לרוב חלקי העיר ובכך להרחיב את מעגל השירות.

יו"ר ש"ס התרשם מהסיור ומפעילותה של הרכבת הקלה וציין לטובה את המהפכה שחוללה הרכבת בירושלים. "הרכבת הקלה שינתה את התחבורה בירושלים וחוללה מהפכה והפכה את העיר לנגישה הרבה יותר מבחינה תחבורתית. שמחתי לראות את התוכניות להרחבת הפעילות ואני בטוח שתושבי העיר יברכו על כך", אמר.

מנכ"ל 'סיטיפס' ירון רביד: "שמחנו לארח את יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי יחד עם בכירי המפלגה בירושלים. מצאנו בו ידיד נאמן לפעילותנו ועדכנו אותו על העבודה הרבה שנעשית על מנת להפוך את הצלחת הרכבת הקלה לנחלתם של תושבים ושכונות נוספות".



















דרעי סיור רכבת קלה ירושלים סיטיפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד