י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא היה היחיד"

ברדוגו חושף: ההצעה שקיבלתי מנפתלי בנט

הפרשן הפוליטי סיפר כי ראש הממשלה הציע לו בעבר להצטרף למפלגתו ולרוץ לכנסת, אך הוא סירב: "הסירוב היה גס ובוטה כלפיו אישית, לא כלפי הרעיונות". ברדוגו סיפר על הצעות נוספות מהשחקנים הפוליטיים, ביניהם גם ממפלגות מרכז

ברדוגו חושף: ההצעה שקיבלתי מנפתלי בנט
יעקב ברדוגו צילום: באדיבות המצלם

על רקע הסערה סביב הדחתו מתוכניתו בגלי צה"ל, הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שמזוהה כתומך נתניהו, חשף כי ראש הממשלה נפתלי בנט הציע לו להצטרף לרשימת מפלגתו.

ברדוגו נשאל בראיון ב"ערוץ 13" אם הוא שוקל להצטרף לחיים הפוליטיים, וסיפר כי במהלך מערכות הבחירות האחרונות היו לו כמה הצעות, בהן אף מבנט, שמאז הפך לראש ממשלה, הוא תוקף אותו לא פעם על החלטתו להקים ממשלה עם השמאל.

"נפתלי בנט הציע לי להיות מקום שלישי ברשימתו פעמיים", אמר. כשנשאל מתי הייתה הפעם האחרונה השיב: "בבחירות האחרונות, במועד 4, במקום (אלון) דוידי".

בנט כנראה קיווה כי ברדוגו יהיה המועמד המזרחי שיצליח לסחוף מצביעים מ"הליכוד" אליו, ובכך למצב את עצמו חזק יותר בקרב הירושה מול נתניהו ואולי אף להתמודד איתו כשהוא במגרש הפוליטי. אך כאמור הניסיון נכשל, ויו"ר ימינה צירף את ראש עיריית שדרות, שלא ענה על הציפיות.

ברדוגו המשיך וסיפר: "בנט הציע פעמיים - במועד א ו-ד, כשהוא עמד בראשות המפלגה. הסירוב היה גס ובוטה כלפיו אישית, לא כלפי הרעיונות".

הוא סיכם ואמר, "בנט לא היה היחיד, לאורך ארבע מערכות הבחירות, גם בסיבוב הראשון, השני והשלישי, כולל ממפלגות מרכז היו הצעות. הפוליטיקה לא מעניינת אותי לחלוטין. זה לא בדרייב שלי".

נפתלי בנט יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד