א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בזמן שההורים ישנו

בן 12 נהרג לאחר שנהג ברכב המשפחה והתנגש במשאית

טרגדיה באירלנד: בזמן שההורים ישנו, בן 12 גנב את הרכב – באישון ליל, גמע יותר מ-30 קילומטרים והתנגש במשאית. המכרים מתארים את המשפחה כנורמטיבית

בן 12 נהרג לאחר שנהג ברכב המשפחה והתנגש במשאית
ילד נוהג ברכב. אילוסטרציה צילום: unsplash

בן 12, תושב אירלנד נהרג כשהמכונית בה נהג התנגשה חזיתית במשאית בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר ביום שישי האחרון. הוא נסע לבדו יותר מ-30 קילומטרים לפני ההתנגשות.

הילד ויקטור צ'וג'צקי, ממערב ניוקאסל שבאירלנד, נהרג לאחר שלקח באישון ליל את הרכב המשפחתי ויצא איתו לטיול. מנהל בית הספר שון ליין, סיפר כי הילד היה פופולרי בקרב תלמידים ומורים. "כולנו מאוד מזועזעים ונסערים לשמוע על הטרגדיה, וקשה מאוד לתלמידים שלנו לתאר במילים את הרגשתם, ישנו עצב והלם גדול בקרב כל קהילת בית הספר", אמר לתקשורת המקומית.

על פי דיווחים באירלנד, הילד לקח את הרכב מסוג ניסאן, לסיבוב ללא ידיעת משפחתו שמתוארת כנורמטיבית לחלוטין שני הורים שעובדים קשה למחייתם. אמו, אווה, ואביו, ברטוסק, היגרו ממולדתם פולין לאירלנד.

גופתו של הילד פונתה לבית החולים האוניברסיטאי לימריק לנתיחה שלאחר המוות. צוותי החירום השתמשו בכלי חיתוך כדי לשחרר את גופת הילד מהמכונית ומותו נקבע במקום.

נהג המשאית, גבר בשנות ה-40 לחייו, לא נפגע וטופל לאחר שנכנס להלם. הילד היה הנוסע היחיד במכונית. ההורים קיבלו כמה דקות להיות לבד עם גופת בנם כדי להיפרד ממנו, ביציאה מבית ההלוויות, הודתה אמו של הילד לכל צוותי החירום על שירותם.

תאונת דרכים קטלנית אירלנד נהג ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד