א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בחזרה ללשכה הזמנית

העימותים בשייח ג'ראח מגיעים לכנסת; השר לבט"פ נגד בן גביר

אמש, בתום יום גדוש בעימותים התעלף חה"כ בן-גביר במהלך עימות מול שוטרים שבאו לפנות את לשכתו הזמנית בשכונת שייח' ג'ראח בבירה | הבוקר, חוזר בן גביר ממיטת בית החולים היישר אל מוקד העימותים וסופג מתקפה מהשר לביטחון פנים

העימותים בשייח ג'ראח מגיעים לכנסת; השר לבט"פ נגד בן גביר
בן גביר בלשכתו בשייח ג'ראח צילום: באדיבות המצלם

העימותים בשייח ג'ראח שהתלקחו אתמול בעקבות פתיחת לשכה זמנית של חבר הכנסת איתמר בן גביר - מגיעים גם לכנסת, והופכים לקרב בין הקואליציה לאופוזיציה.

למרות המהומות אתמול, ולמרות שחה"כ איתמר בן גביר סיים את יומו בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שהתעמת עם שוטרים והתעלף, בשעה זו חוזר בן גביר ללשכתו הזמנית שהקים בשכונה.

חבר הכנסת בן גביר טוען הבוקר "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי", תוך שהוא מצהיר, כי "זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום".

בליכוד ובציונות הדתית מחזיקים את ידיו של בו גביר, בעוד בקואליציה תוקפים אותו על כך שלא באמת חשוב לו מצב התושבים אלא הוא מנסה להביא לעימות בשכונה כדי לגרוף כותרות.

גם השר לביטחון פנים עמר בר לב תקף הבוקר את חבר הכנסת בן גביר, "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח' ג'ראח חרף הפרובוקציות", כך בציוץ ברשת הטוויטר.

בן גביר השיב לבר לב במתקפה: "איזה אפס! אולי אתה מנסה לחמוק מאחריות שאתה זה שנתת הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי - השר הכי כושל בתולדות ישראל! לך הביתה".

איתמר בן גביר עמר בר לב שייח ג'ראח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד