כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
היסטורי

תקדים בעולם היהודי: הגר"ח קנייבסקי מעניק את טליתו

באורח תקדימי יעניק מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי את טליתו המקודשת לכל אותם אלה שיירתמו מעבר לכולם למען משפחות רבות אשר אין להם מאומה לחודש זה - חודש העיבור. מדובר בטלית מקודשת אשר מכה הדים נרחבים בעולם היהודי • האם תהיו מיחידי הסגולה שיזכו בטלית המקודשת? זה לגמרי בידיים שלכם

תקדים בעולם היהודי: הגר"ח קנייבסקי מעניק את טליתו
הגר"ח בטליתו צילום: באדיבות המצלם

רבבות משפחות אשר גם ככה אין להם מאומה נמצאות בפני שוקת שבורה, בכל חודש וחודש הם נתמכים ונעזרים מכספי הצדקה, מהקרנות הקבועים של קופת העיר, אך כעת, בחודש העיבור, בחודש הנוסף לשניים עשר החודשים - אין להם מאומה, פשוט כלום. גם לא את כספי הצדקה, גם לא את כספי הוראות הקבע שאנו תורמים במהלך שניים עשר חודשי השנה הקבועים.

לחצו כאן לסיוע עבור המשפחות ותזכו בטלית הקדושה>>>

מצוקתם הנוראה של אותם רבבות משפחות הגיעה עד לשולחנו של רשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א אשר באורח חריג ונדיר הבטיח כי כל אותם אלה שיירתמו למשימה ויעזרו להגיע ליעד התקדימי של עשרה וחצי מיליון שקלים למען חודש העיבור - יזכו בחפצי הקדושה שלו, יזכו בטליתו המקודשת או בגביעו המקודש.

כן, שמעתם נכון, מדובר הרי במצוקה נוראית וחסרת תקדים, ישנם רבבות משפחות שגם ככה נמצאות על סף קריסה אך כעת אין להם אפילו אגורה שחוקה - פשוט כלום. בקופת העיר קבעו כי הסכום הנדרש לפרנס את רבבות המשפחות בזה החודש עומד על עשרה וחצי מיליון שקלים, סכום חסר תקדים לכל דבר ועניין.

ונדמה כי זה מה שגרם לרשכבה״ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א לצאת מהרגלו ולהבטיח בצורה חסרת תקדים כי כל מי שיסייע למען המטרה הנעלה, כי כל מי שיעזור לכל אותם רבבות משפחות, יזכה שהוא עצמו יעניק להם את חפצי הקדושה שלו, את הטלית בו הוא התפלל או את גביעו בו הוא ערך קידוש בליל שבת והבדלה במוצאי השבת.

ולא, לא מדובר בסתם חפצי קדושה, מדובר בחפצים מקודשים אשר שווים הון רב. תנסו שנייה לדמיין שתזכו להתעטף בטלית בה מרן שר התורה עמד בתפילתו בפני בורא עולם, תנסו לדמיין את כח התפילה שלכם בשעה שאתם עטופים בטלית המקודשת הזו, זה הרי משהו חסר תקדים, זה משהו שעוד לא היה בהסיטוריה כולה.

כעת זה הרגע שלנו, הרגע בו אנו אמורים להתייצב ולעשות את הצעד הפשוט הזה בכדי לזכות בחפצי הקודש הנדירים הללו. בקופת העיר מדגישים כי חפצי הקודש יוענקו לכל מי שיתרום שלושים ושישה אלף שקלים כאשר ניתן לפרוס אותם בתשלומים נוחים מידי חודש בחודשו. והאמת, לא בשמיים היא. נכון שזה סכום ענק, אך גם הטלית הזו, גם הגביע הזה הם חפצי קודש ששווים ללא ספק הון רב. אז אם גם אתם רוצים את החפצים הללו, אם גם אתם רוצים לזכות ולהתעטף בטליתו המקודשת של מרן שר התורה תרמו כעת והצילו את רבבות המשפחות.

לחצו כאן לסיוע עבור המשפחות ותזכו בטלית הקדושה>>>

טלית הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד