כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ביטול הקומה הכשרה

נשיא המועצת והראש"ל מזהירים: 'יהרוס הכל'

נשיא המועצת והראש"ל בהתבטאות חריפה לנוכח ביטול הקומה הכשרה והרפורמה אותה מוביל שר התקשורת יועז הנדל: "רואים את עקירת הדת הגדולה בטלפונים הכשרים, זה יהרוס את הכל" | האזינו להקלטה מדבריהם של גדולי ישראל 

נשיא המועצת והראש"ל מזהירים: 'יהרוס הכל'
חכם שלום כהן והגרש"מ עמאר צילום: באדיבות המצלם

בהמשך לביקורו של הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, נחשפת הקלטה נוספת מהשיחה של גדולי ישראל על גזירות הממשלה.

בשיחה נשמע הראש"ל הגרש"מ עמאר מציין בכאב גדול בפני נשיא המועצת הגר"ש כהן את הגזירה על הקווים הכשרים "רואים את עקירת הדת הגדולה בטלפונים הכשרים, פועלים רק מתוך שנאה, מה אכפת להם, מה זה עניינם, רואים שהם פועלים מתוך שנאה להרוס כל דבר שבקדושה".

הראשון לציון הוסיף בפני נשיא המועצת: "מזמור לאסף באו גויים בנחלתך, הגמרא שואלת, קינה מבעי ליה, לא מזמור, אומר החתם סופר על כך פירוש, למה זה מזמור כי גויים עשו זאת אבל אם ח"ו יהודים יעשו את זה, זה קינה רח"ל. המה יאבדו ואתה תעמוד". אמר הראש"ל בכאב.

נשיא המועצת הגר"ש כהן הוסיף על גזירות הטלפונים: "ממש ככה, זה יהרוס את העולם הדבר הזה ה' יצילנו".

עוד אמר הגר"ש כהן, "הניסיונות שלנו קשים מאד, כל שעה של לימוד תורה שווה פי אלף מהכול. השם יעזור שנוכל לעבור את המצב הזה, ונשמור על בנינו ובנותינו אנחנו וצאצינו וצאצאי צאצאינו כולנו יודעי שמך".

בסיום דבריו ביקש נשיא המועצת לפעול ולהתפלל למען חיזוק התורה בישראל וציין "אני מתפלל שהקב"ה יחזיר אותם בתשובה, הוא יודע איך להחזיר אותם בתשובה". אמר בכאב.

הקומה הכשרה חכם שלום כהן הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד