כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ג'וני ווקר, רואים שהגעת רחוק

גם בחג הפורים הקרוב, ג'וני ווקר לוקח את השמחה שלכם ללייבל גבוה יותר עם סדרת מוצרי פרימיום למיטיבי לכת

ג'וני ווקר, רואים שהגעת רחוק
ג'וני ווקר צילום: יח"צ

כבר שנים שג'וני ווקר, הוויסקי המפורסם ביותר בעולם, מוביל את קטגורית הוויסקי ומלווה אתכם ברגעים משמעותיים, אירועים, חגים ומועדים. כבר שנים שהוא הדרך שלכם לכבד ולהתכבד, לחשוב גבוה ולשאוף ליותר.

גם בחג הפורים הקרוב, ג'וני ווקר לוקח את השמחה שלכם ללייבל גבוה יותר עם סדרת מוצרי פרימיום למיטיבי לכת הפותחת מנעד חדש של איכויות שמבינים אמיתיים ידעו להעריך...

בסדרת מוצרי הפרימיום:

ג'וני ווקר גולד ריזרב - הבלנד החגיגי מבית ג'וני ווקר אשר המתכון שלו יוצר במיוחד עבור חגיגות המאה שנה לבית הערבוב הגדול בעולם  - ג'וני ווקר. נחשב למתקתק יחסית מבין סדרת הלייבלים, בעל מרקם קטיפתי ודבשי.

ג'וני ווקר 18 - מורכב מסוגי ויסקי נדירים שיושנו לפחות 18 שנים. כל ויסקי נבחר בקפידה בזכות האופי הייחודי שלו ואיכות הייצור. הבלנד משלב בהרמוניה טעמים קלאסיים ועכשוויים - תווים של פירות הדר ושקדים עם וניל חם ורמז למנדרינות טרופיות.

ג'וני ווקר דאבל בלק - מיוצר מבלנד של סוגי וויסקי מכל ארבעת קצוות סקוטלנד שיושנו לפחות 12 שנה. מתאפיין במרקם קטיפתי עם טעמים עמוקים של ווניל, פירות וקרמל וסיומת מעושנת

מסורת של וויסקי כהלכה

מהוויסקי שג'ון ווקר ערבב בחנות המכולת הקטנה שלו בעיירה קלימרנוק שבסקוטלנד, החלה את דרכה שושלת מפוארת בת שישה דורות של "Master Blenders". מאז ועד היום הוויסקי של משפחת ווקר כובש את העולם עם סדרת הלייבלים של ג'וני ווקר המציעה וויסקי נפלא בסגנונות שונים ובמגוון מחירים רחב. הוויסקי של ג'וני ווקר הפך לסמל סטטוס בעולם כולו, לחדשנות, לדרך ולהשראה.

כמו כל הלייבלים של ג'וני ווקר גם סדרת הפרימיום משווקת בארץ באמצעות IBBLS, היבואן הרשמי של המותג ג'וני ווקר בישראל,  בכשרות מהודרת של ועד הכשרות "סטאר קיי".

הגושפנקא הרשמית של ועד כשרות מוביל, מאפשרת לכם להמשיך את מסורת הוויסקי המושלם מבית ג'וני ווקר, ואף לקחת אותה צעד קדימה.

 

גוני ווקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד