י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גזירת התחבורה של ליברמן

דרעי מאיים: נפעיל תח"צ עצמאית - נפגע באגד

במשרדי האוצר והתחבורה מבקשים להוציא לפועל, ב-1 באפריל, רפורמה שתשפיע דרמטית על הוצאות הציבור החרדי בנסיעות - באוטובוסים | יו"ר ש"ס מאיים כי יפעל להקים תחבורה ציבורית עצמאית

דרעי מאיים: נפעיל תח"צ עצמאית - נפגע באגד
אריה דרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתגובה ליוזמת שר האוצר אביגדור ליברמן לבטל את סבסוד התחבורה הציבורית שתפגע בעיקר במגר החרדי, מאיים יו"ר ש"ס אריה דרעי, כי הציבור החרדי יפעל באופן עצמאי דבר שיפגע בקופת חברת התחבורה 'אגד' וממילא גם בקופת המדינה.

בשדולה שהוקמה על ידי ח"כ אוריאל בוסו ומיכאל ביטון שתעסוק ביוקר המחייה הופיע יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר, "עכשיו שרוצים להעלות את המחירים על התחב"צ מה המסר שאנחנו הולכים להעביר בכך? מה המסר? הורדנו אנחנו את מחירי התחבורה הציבורית והיום להעלות זה לירות לעצמנו בראש גם להחליש את החלשים וגם להוסיף עוד רכבים לכבישים".

"אתם יודעים מה יקרה?", ספק התריע ספק איים, "אומרים שמחלישים את החרדים אני מבטיח לכם שלחרדים יש תחבורה ציבורית עצמאית זה יפגע בחלשים ובאגד. יש כאן אוכלוסייה חלשה ואנשים שזקוקים לעזרה ותפסיקו לעשות חשבונות מי פוגע במי יותר".

בדבריו פנה דרעי גם ליו״ר ועדת הכלכלה חבר הקואליציה, "אתם כקואליציה חייבים להגיד עד כאן. תכנית שתיתן עזרה לעצמאיים קודם כל להוציא אותם מהמצוקה שלהם זה הדבר הראשון שצריכים לעשות".

אריה דרעי איווט ליברמן תחבורה ציבורית אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד