כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ממרח השחר העולה – הבחירה המובילה של המומחים באפייה

בסדרת 'השחר העולה' למהדרין תוכלו למצוא מגוון רחב של ממרחים איכותיים וטעימים

ממרח השחר העולה – הבחירה המובילה של המומחים באפייה
שוקולד השחר צילום: יח"צ

ממרח השחר העולה הוא סיפור הצלחה הנמשך על פני יותר מ-73 שנים מתוקות. דורות של ילדים ומבוגרים גדלו על הטעם המופלא והמוכר כממרח בכריך, אך בשנים האחרונות הוא חלק בלתי נפרד מעולם האפיה בישראל והפך לבחירה המובילה של מומחים באפייה וקונדיטורים מובילים כמילוי ושדרוג של עוגות, מאפים וקינוחים.

בנוסף לסדרת הממרחים, מציע השחר העולה גם מוצרי אפיה ייעודיים: צימקאו - המשמש לבישול ואפייה ולציפוי עוגות ומאפים, ואבקת קקאו איכותי לאפיית עוגות ועוגיות.

סדרת הממרחים האהובה אשר נמצאה כממרח הפופולרי ביותר במגזר החרדי על פי מחקר מכון אסקריא, מלווה את הקהל הישראלי בכל הזדמנות במהלך השנה. גם השנה לקראת פורים, כשכולם מחפשים מתכונים חדשים למשלוח מנות גורף מחמאות, מוצרי השחר העולה המשלבים איכות וטעם מושלם, מתיקות מעודנת ומרקם קרמי ועשיר, ישדרגו כל מאפה ביתי ויביאו לתוצאות מושלמות.

בסדרת 'השחר העולה' למהדרין תוכלו למצוא: ממרח פרווה בטעם שוקולד וממרח חלבי בטעם שוקולד בכשרות בד"ץ העדה החרדית לימות השנה, ממרח חלבי בטעם שוקולד בכשרות בית יוסף בכשרות בד"ץ העדה החרדית, ללא צבעי מאכל, ללא כולסטרול וללא חומרים משמרים, אבקת קקאו במשקל 150 גרם ו-500 גרם, וצמקאו- לבישול ולאפייה.

שחר ממרח שוקולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד