כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

רשת הצורפים מציגה: קולקציית מתחתנים במחירים שווים

הצורפים, מותג כלי הכסף הבינלאומי המוביל בעולם מזה 70 שנה, הולך על כל החופה ומציע למחותנים ולמאורסים קולקציה מרהיבה של פמוטים לכלה וסטים לחתן במגוון סגנונות עיצוב ובמבצע משתלם של 30% הנחה!

רשת הצורפים מציגה: קולקציית מתחתנים במחירים שווים
הצורפים צילום: יח"צ

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים מזכיר כי בכל סניפי הצורפים תמצאו תצוגת ענק עם מבחר פמוטים, סטי חתן וגביעים בכל הסגנונות, הגדלים והמחירים, בכדי לאפשר לכל זוג מאורס למצוא את מה שמתאים עבורו. "במיוחד עבורכם, הזוג הצעיר, יצרנו קולקציה מרגשת של פריטי הצורפים תוך הקפדה על עיצוב ללא פשרות, במחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכל משפחה חדשה לנצור רגעים מרגשים של התחדשות"

מבצע מתחתנים מציע עד 30% הנחה על מבחר פמוטים וסטים לחתן, וכן הטבה של מגש כסף טהור ב-40% הנחה או מגש מצופה כסף ב-490 ₪ לכל הרוכש זוג פמוטים, על דגמים נבחרים. מיועד לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים עד כ"ז באדר א', 28.2 או עד גמר המלאי. לא כולל קולקציית YM, פריטי מועדון ופריטים אחרונים.

ברכישת כלי כסף העשויים מכסף טהור, אתם רוצים להיות בטוחים שהם אותנטיים, וכאלו המיוצרים באמינות ובאיכות גבוהה. הצורפים, מותג כלי הכסף הבינלאומי המוביל, הם היחידים שמעניקים תו איכות ומקוריות לפריטים שלהם. כחברה בעלת מסורת ארוכת שנים, בהצורפים רואים לנגד עיניהם את החזון והשליחות שבשימור צורפות כסף טהור וכחלק מחזון זה הם יצרו משנה סדורה על פיה מדורגת כל יצירה במדדים אוניברסליים, כדי שכאשר אתם רוכשים כלי כסף, תוכלו להיות בטוחים מה קניתם ולדעת שרכשתם את הטוב ביותר.

בכל רכישה של כלי כסף איכותיים ומפוארים של הצורפים, מקבלים תעודת הערכה מקורית ISI המפרטת ארבעה מדדים: מקוריות העיצוב, דרגת הצורף, עובי הכסף ורמת הגימור, המעידים על אותנטיות, איכות ואמינות הפריט שרכשתם.

על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין  www.hazorfim.co.il או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל, חיפה ונתב"ג.

הצורפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד