י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סיכן את חייהם

"עלה על גופו": צעיר נאשם שדרס קטינים שרכבו על אופניים

כתב אישום הוגש נגד צעיר מאשדוד שמואשם כי דרס עם רכבו של נערים שרכבו על אופניים חשמליים: "כשהמתלונן לכוד, חבול ונגרר מתחת לרכבו של הנאשם, נכנס הנאשם עם רכבו באופניים ובמתלונן השני, שאיבד שליטה על האופניים, נכנס ברכב חונה, ונפל על הרכב"

"עלה על גופו": צעיר נאשם שדרס קטינים שרכבו על אופניים
נסיעה במהירות צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד צעיר מאשדוד, אשר דרס עם רכבו שני קטינים שרכבו באופניים חשמליים. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה והיזק בזדון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיגל דהן הירש, הנאשם, צעיר בן 18.5, נסע ברכבו יחד עם אחר, הבחין במתלוננים רכובים על האופניים, האיץ את מהירות נסיעתו והחל בנסיעה פרועה ומסוכנת בעקבות המתלוננים.

משהבחינו השניים כי הנאשם נוסע לעברם, הם ניסו לברוח באופניים, וזאת תוך שהנאשם ממשיך לשעוט קדימה עם רכבו. המתלונן איבד את אחיזתו באופניים, הנאשם המשיך בנסיעתו הפרועה, עלה עם רכבו על גופו של המתלונן והמשיך בנסיעתו המסוכנת בחניה, כאשר כל אותה העת מתלונן היה לכוד בין גלגלי הרכב, נחבט בכל גופו ונגרר מתחת לרכבו של הנאשם.

כשהמתלונן לכוד, חבול ונגרר מתחת לרכבו של הנאשם, נכנס הנאשם עם רכבו באופניים ובמתלונן השני, שאיבד שליטה על האופניים, נכנס ברכב חונה, ונפל על הרכב. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

אופניים חשמליים דריסה אשדוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד