א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"יש לנו גבינות טובות"

השגריר הרוסי: "מוסקבה לא סופרת אף אחד"

"תסלח לי על השפה שלי, אבל אנחנו לא שמים פס על כל הסנקציות שלהם", כך אמר שגריר רוסיה בשבדיה בריאיון. עוד אמר תוך הפגנת זלזול לאיומי המערב: "אין לנו גבינות איטלקיות או שוויצריות, אבל למדנו להכין גבינות רוסיות טובות באותה מידה באמצעות מתכונים איטלקיים ושוויצריים"

השגריר הרוסי: "מוסקבה לא סופרת אף אחד"
הבית הלבן-הקרמלין צילום: Pixabay

שגריר רוסיה בשבדיה אמר שהנשיא ולדימיר פוטין לא מתרגש מסנקציות שארה"ב ובעלות בריתה איימו על מוסקבה אם היא תפלוש לאוקראינה.

"תסלח לי על השפה שלי, אבל אנחנו לא שמים פס על כל הסנקציות שלהם", אמר ויקטור טטרינצב לעיתון השבדי Aftonbladet. "כבר היו לנו כל כך הרבה סנקציות ובמובן הזה השפיעו לטובה על הכלכלה והחקלאות שלנו", אמר טטרינסב, והוסיף כי רוסיה הפכה לעצמאית ותעמוד בכל עונש כלכלי שיטילו ארה"ב ומערב אירופה.

"אנחנו יותר עצמאיים והצלחנו להגדיל את היצוא שלנו. אין לנו גבינות איטלקיות או שוויצריות, אבל למדנו להכין גבינות רוסיות טובות באותה מידה באמצעות מתכונים איטלקיים ושוויצריים" אמר.

מזכיר המדינה, אנטוני בלינקן, אמר ש"דרך דיפלומטית עדיין קיימת" כדי לנטרל את המשבר באוקראינה, לאחר שיחה בת שעה בין הנשיא ביידן לפוטין והחלטתה של ארה"ב להוציא את אנשי השגרירות האמריקאית מקייב.

במקביל, הקרמלין תגבר את יותר מ-100,000 החיילים שכבר מוצבים לאורך גבול אוקראינה, ועורך תרגילים צבאיים משותפים בבלארוס ומחזק את נוכחותו הימית בים השחור. כמות הכוחות הרוסיים שנערכו נגד אוקראינה הביאה את ארה"ב להזהיר כי מתקפה עלולה להגיע כבר השבוע. בלינקן אמר כי שוחח עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב לאחר שיחת ביידן-פוטין והדגיש כי ארה"ב פתוחה להחלטה דיפלומטית, אך היא גם מוכנה לנקוט בצעדים רציניים אם רוסיה תפלוש.

מוסקבה רוסיה סנקציות כלכליות אוקראינה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד