כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לא זקוקים לפרובוקטורים"

בנט המריא לביקור היסטורי ותקף את בן גביר וטיבי

ראש הממשלה בנט המריא לביקור ראשון בבחריין. בהצהרה שמסר טרם ההמראה הוא התייחס לאירועי 'שייח ג'ראח' ותקף בחריפות את חברי הכנסת בן גביר, כסיף וטיבי - שלטענתו "מדליקים את האזור למטרות פוליטיות"

בנט המריא לביקור היסטורי ותקף את בן גביר וטיבי
בנט קודם עלייתו למטוס צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט המריא היום (שני) לביקור ראשון בבחריין. מדובר בביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה המוסלמית.

בלשכת ראש הממשלה מסרו, כי בנט יצא לביקור בהזמנת יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח’ליפה.

טרם ההמראה בנט מסר הצהרה לתקשורת ובה תקף את חברי הכנסת איתמר בן גביר, עופר כסיף ואחמד טיבי: "המצב של הצתות בתי יהודים בעיר הבירה של ישראל הוא דבר שלא מתקבל על הדעת. לכן, אני יכול להגיד לכם שכבר עכשיו משטרת ישראל מגבירה את רמת האבטחה והיא תדאג לאבטח את כלל תושבי העיר גם בשכונות רגישות - זה תהליך שכבר קורה. אבל, אנחנו לא זקוקים לפרובוקטורים שיבואו כדי להדליק את האזור רק בשביל מטרות פוליטיות".

"אנחנו לא צריכים - לא את עופר כסיף, לא את בן גביר ולא את טיבי - שינהלו לנו את ירושלים. אנחנו נטפל בזה ונביא את היציבות והביטחון לתושבי העיר. זה התפקיד של ממשלת ישראל ולא של אף אחד אחר", אמר.

בנט עדכן גם כי הוא הולך לפגוש את מלך בחריין, את יורש העצר ולקיים שורה של פגישות. "אני חושב שבתקופה הסוערת הזאת חשוב שדווקא מהאזור שלנו ייצא מסר של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של עמידה משותפת מול איומים ושל בניית גשרים לשלום", הצהיר ראש הממשלה.

נפתלי בנט בחריין איתמר בן גביר אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד