י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא התראיינתי בגל"צ מעל שנה"

גנץ על סערת ברדוגו: זה מה שדרשתי בעת המינוי לגל"צ

שר הביטחון בני גנץ התייחס לסערת ההדחה של יעקב ברדוגו מגל"צ והסביר מה הייתה התוכנית שלו לגבי התחנה, מדוע היא לא התממשה ולגבי איזה עניין הוא כן מתערב בגל"צ ובמה הוא לא מתעסק בכלל?

גנץ על סערת ברדוגו: זה מה שדרשתי בעת המינוי לגל"צ
יעקב ברדוגו צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון בני גנץ התייחס היום (שני) לסערת ההדחה של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מרדיו גלי צה"ל, בהוראת גלית אלטשטיין, המכהנת כממלאת מקום מפקד גלי צה"ל ושמונתה על ידי גנץ.

גנץ אמר, בפתח ישיבת הסיעה, כי "כרמטכ"ל האמנתי וכך גם כיום, שאין מקום לתחנת שידור צבאית במדינת ישראל בימים אלו. ניסיתי לקדם את הוצאת גלי צה"ל מהצבא, אך בחודשים האחרונים הבנתי שמדובר בסוגיה מורכבת בעת הזו. לכן, בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה, אנו פועלים מזה כחודש למינוי ועדת איתור שתקום בזמן הקרוב".

"לצד זאת", הוסיף שר הביטחון, "אני קובע שאי אפשר לקבל מצב שחיילי צה"ל יעסקו בפוליטיקה. לא במישרין ולא בעקיפין. גלי צה"ל צריכה לעמוד בקוד אתי שהיא עצמה קבעה".

גנץ אף גילה מה אמר לגלית אלשטיין בעת מינוייה. "כשמיניתי את ממלאת המקום גלית אלטשטיין לתפקידה, אמרתי לה שאלו הציפיות שלי ממנה", אמר גנץ והוסיף: "בכל שאר הנושאים, מלוח השידורים, דרך מינוי הכתבים והשדרים – אין ולא תהיה לי שום נגיעה".

"הניסיון להציג אותי כמי שמשתמש פוליטית בתחנה מגוחך - לא התראיינתי בגל"צ מעל שנה, גם כשמצבי הפוליטי היה פחות טוב מעכשיו. לא ביקשתי ולא אבקש סיקור אוהד", הוסיף.

גנץ התייחס גם לתוכנית הכלכלית להורדת יוקר המחייה ואמר כי "זהו צעד ראשון חשוב, ולצידו נושאים שלא מקבלים מענה מספק בתוכנית כרגע ויש לטפל בהם – סיוע לקשישים, העלאת שכר המינימום באופן מהיר, תמריצים לעסקים קטנים וסיוע ממוקד לאזרחים שנמצאים בעשירונים התחתונים".

בני גנץ יעקב ברדוגו גלי צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד