י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"החתן לא הגיב והאבא רץ לכלה"

אסון החתונה - הצלם בראיון: "לא ראיתי כזו נפילה אף פעם, הכול התפרק"

אסון החתונה במודיעין: מנדי שיף, צלם החתונה, מספר ל'בחדרי חרדים' על רגעי האסון, על הנפילה החזקה, על ההלם באולם, על תגובות ההורים והכלה ועל המצב החמור בו שרוי החתן | "כשראו שהחתן לא מגיב ושפניו נוטפות דם - הבינו שהוא איבד הכרה ושהמצב חמור מאוד"

אסון החתונה - הצלם בראיון: "לא ראיתי כזו נפילה אף פעם, הכול התפרק"
טיפול נמרץ, מד"א. אילוסטרציה צילום: מאיר וקנין, פלאש 90

מאולם השמחה לטיפול נמרץ: מנדי שיף, צלם החתונה, תיאר בשיחה ל'בחדרי חרדים' את רגעי האסון באולמי האחוזה במודיעין, כאשר החתן צנח לרצפת האולם מגובה של כשלושה מטרים.

מנדי סיפר כי בסביבות השעה 23:00 בלילה, במהלך הריקוד השני, החתן עלה על שולחן וכנהוג בחתונות רבות, חבריו הרימו אותו לגובה של מספר מטרים.

הצלם מתאר ל'בחדרי חרדים' כי כעבור רגעים ספורים, החתן ניסה להתיישב על השולחן ואז נפל על הראש וספג חבטה חזקה.

מנדי תיאר את הרגע בו הבינו כי התרחש אסון, ושלא מדובר במעידה שגרתית. "כשראו שהחתן לא מגיב ושפניו נוטפות דם - הבינו שהוא איבד הכרה ושהמצב חמור מאוד. הזעיקו מיד את כוחות ההצלה".

עוד בנושא:

דרמה בעיצומה של החתונה: החתן נפל מגובה - ונפצע קשה

החתן שנפל נלחם על חייו: "הצעקות של ההורים לא יוצאות לי מהראש"

"כזאת נפילה לא ראיתי בחיים. שה' ישמור, שזה יהיה פעם אחרונה שאני רואה כזה דבר", תיאר שיף והוסיף כי לא הייתה כאן רשלנות של חברים אלא החתן ככל הנראה איבד שיווי משקל.

הוא תיאר את ההלם ששרר באולם וסיפר כי "בהתחלה, הכלה בכלל לא הבינה מה קרה. אביה ישר רץ אליה. הוא ניסה להרגיע אותה ולהגיד שהכול בסדר ושלא קרה משהו דרמטי. אבל... בסוף הכול מובן". הוא ציין גם כי "החתונה לא המשיכה לרגע. הכול התפרק. נהפך לאבל מחולנו".

לסיום אמר כי "צריך נס גלוי שהחתן יחזור לעצמו". הוא ביקש שיתפללו לחתן איתי בן אהובה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, מוקדם יותר דיווח 'בחדרי חרדים' על האסון הקשה אמש (ראשון) באולמי האחוזה במודיעין, כאשר החתונה של איתי בן אהובה, הסתיימה בטרגדיה קשה לאחר שהחתן נפל מהשולחן עליו הורם באמצע החתונה ופונה במצב אנוש לבית החולים עם פגיעה מוחית קשה.

פראמדיק מד"א סיפר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

‏ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה ב'שיבא' דיווח הבוקר על מצבו של החתן ואמר: "הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ. והצוות נלחם על חייו בשעות אלו".

שמחת חתן נפילה מגובה מודיעין פגיעת ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד