י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
על וילון בחדר

צלב קרס נמצא בשגרירות ארה"ב בבולגריה

אלמוני צייר צלב קרס בחלק המוגן של שגרירות ארה"ב בבולגריה, מחלקת המדינה גינתה את הופעת הסמל בנציגות הדיפלומטית, כך מדווח אתר Axios

צלב קרס נמצא בשגרירות ארה"ב בבולגריה
צלב קרס צילום: Pixabay

על פי הדיווח, צלב קרס התגלה ב-28 בינואר, למחרת יום השואה הבינלאומי בשגרירות ארה"ב בבולגריה.

מישהו צייר את צלב הקרס בדיו סגול על וילון באחד מחדרי השגרירות. החדר הזה שייך לחלק השמור במיוחד של השגרירות, מה שמצביע על כך שלאדם שצייר את צלב הקרס הייתה גישה אל פנים הנציגות הדיפלומטית.

על פי הדיווח, הידיעה על גילוי צלב הקרס התפשטה בקרב חברי הממשלה, לאחר שהשגרירות בסופיה שלחה הודעה דיפלומטית המתארת את האירוע.

"אנחנו מתייחסים לזה ברצינות רבה. אנחנו מגנים באופן חד משמעי כל גילוי של שנאה או דעה קדומה במקום העבודה, שבמקרה זה, זה סמל מגעיל שמייצג את כל מה שהמחלקה שלנו מתנגדת לו", כך אמר דובר משרד החוץ נד פרייס. הוא הדגיש כי מחלקת המדינה מחויבת לעשות הכל כדי להיות מחלקת "מכניסת אורחים, מכילה וללא משוא פנים".

זה לא הסיפור הראשון עם צלב קרס וסוכנויות אמריקאיות בתקופה האחרונה. בסוף יולי אשתקד נמצא צלב קרס מקושקש על קיר מעלית בבניין של מחלקת המדינה האמריקנית, בארה"ב ליד משרדו של הנציג המיוחד של מחלקת המדינה למלחמה באנטישמיות. אז נפתחה חקירה. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן , התייחס לכך באותה תקופה, והצהיר כי לאנטישמיות אין מקום בשום מקום בעולם, כולל בממשל האמריקני.

בולגריה שגרירות ארה''ב צלב קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד