כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"יזעזע את המלוכה עד היסוד"

הנסיך הארי יפרסם ספר זיכרונות; המשפחה נכנסה ללחץ

חבריו של הנסיך הארי שעבר לארה"ב, הזהירו שהספר החדש שלו - 'ללא גבולות', יחשוף את רגשותיו האמיתיים כלפי אמו החורגת קמילה וככל הנראה "יזעזע את המלוכה עמוקות"

הנסיך הארי יפרסם ספר זיכרונות; המשפחה נכנסה ללחץ
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

ספרו החדש של הנסיך הארי "יזעזע את המלוכה עד היסוד": הארי בן 37 אמור 'לשפוך' בפומבי את כל היחסים שלו עם משפחתו בספר זיכרונות עליו יקבל 20 מיליון דולר, הספר אמור להתפרסם בהמשך השנה. משפחת המלוכה נותרה מודאגת עמוקות מהחלטתו של הארי לפרסם ספר.

על פי הדיווח ב'דיילי מייל', הנסיך צ'ארלס והנסיך וויליאם היו המומים לחלוטין מהכרזתו של הארי להוציא ספר על זיכרונותיו שעדיין לא זכה לכותרת כבר יותר משנה. מומחים הזהירו בעבר שהספר עלול 'לשרוף גשרים נוספים עם בני המשפחה'

המשפחה 'הצטמררה' כשהיא גילתה שהארי מפרסם את זיכרונותיו שעלולים להיות נפיצים. חבריו אמרו ל'דיילי מירור': "אם הם חושבים שהוא נהיה רך, הם טועים. רק חכו שהספר ייצא כי זה יזעזע את המלוכה עד היסוד".

מקור המקורב לנסיך אומר ששתיקתו האחרונה "מדברת רבות" והארי עדיין מתנהל עם מערכת יחסים עכורה עם אמו החורגת, קמילה. הספר עתיד לצאת לאור בסוף 2022.

חבריו של הארי הסבירו ל'מירור', "למרות שהמתחים התפוגגו בין השניים במהלך השנים, זה היה יותר עבור הפגנת אחדות מאשר מערכת יחסים קרובה, היו בעיות גדולות בהתחלה, אבל ככל שהארי ואחיו וויליאם התבגרו, הדברים השתפרו וכעת הם יכולים להתנהל במקביל כמבוגרים. הם אף פעם לא היו קרובים איתה והם עדיין לא".

"הוא כותב ספר. יש לו עסקת ספרים של מיליוני פאונד והוא שומר את הדעות שלו בשביל זה. הסכם ספר הזיכרונות קובע, כי הספר צריך לכלול פרטים אישיים ומשפחתיים. "וזה יהיה התייחסות ממש אינטימית לרגשות שלו לגבי המשפחה שלו ומה שהתרחש בהתמוטטות היחסים".

ספר הזיכרונות צפוי לחקור את ילדותו של הארי, את תקופתו בצבא ואת נישואיו למייגן ילידת אמריקה שלא התקבלה בחביבות יתרה בארמון.

בראיון שהעניקו הארי ומייגן במרץ 2021, הוטלו לא מעט האשמות מצד בני הזוג כלפי המשפחה שנטשו, המרכזית שבהן הייתה כשמייגן סיפרה כי גורמים בבית המלוכה לא רצו שבנה ארצ'י יישא את התואר נסיך, כיוון שדאגו מצבע העור שלו. הדוכס מסאסקס, הנסיך הארי, אמר בראיון המשותף כי הדברים נאמרו בשיחה עם כמה מבני משפחת המלוכה לפני הולדת ארצ'י, אך השניים סירבו לחשוף את שמות המעורבים בשיחה.

בראיון הארוך שיתפה מייקל בתחושות קשות שעברו עליה בעת שהותה בארמון ובמצבי רוח קשים ודיכאוניים ולמעשה האשימה את משפחת המלוכה בנוקשות כלפיה.

הנסיך הארי ציין כי אף אחד במשפחת המלוכה לא התייחס לכתבות בעלי אופי גזעני שפורסמו בכלי תקשורת בבריטניה נגד רעייתו מרקל. הוא סיפר כי אביו, הנסיך צ'ארלס, הפסיק בשלב מסוים לענות לטלפונים ממנו, הוא ציין כי הוא מאוכזב מהתנהגותו של אביו.

ספר חדש מייגן והארי מייגן מרקל הנסיך הארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד