א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
עולה למתקפה

לפיד על פרובוקציית בן גביר: ימותו אנשים בגללו

אירועי הימים האחרונים בשכונה הירושלמית שייח ג'ארח, עם הקמת לשכתו הזמנית של ח"כ בן-גביר במקום, והעימותים עם כוחות הביטחון, עולה הבוקר יו"ר יש עתיד השר יאיר לפיד למתקפה ומאשים את בן גביר בפרובוקציה מסוכנת | בן גביר לא נותר חייב ופרסם בתגובה ללפיד: "ספק אם יודע בכלל איפה ממוקמת שכונת שמעון הצדיק"

לפיד על פרובוקציית בן גביר: ימותו אנשים בגללו
איתמר בן גביר/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון/מאיר וקנין, פלאש 90

יושב ראש 'יש עתיד' השר יאיר לפיד מתייחס הבוקר (שלישי) לעימותים בשיח ג'ראח ומאשים כי בעקבות הפרובוקציה של בן גביר עלולים בני אדם משתי צידי המתרס לשלם בחייהם.

בראיון לרשת ב' תקף השר לפיד את חבר הכנסת איתמר בן גביר, "הוא לא שם בשביל להגן על יהודים, הוא שם כדי להצית אש ואלימות, הוא פרובוקטור עלוב", תוך שהוא הוסיף, "ימותו ערבים ויהודים בגלל ההתנהגות של האיש הזה".

ח"כ בן גביר בתגובה תקף את לפיד על שתיקתו בהצתת ביתו של תושב השכונה שהיה עלול להיגמר באסון: "במשך חצי שנה שעושים פוגרום ביהודים כששרפו תשע מכוניות וניסו להצית שלוש פעמים את הבית של טל יושבייב לא שמענו ציוץ מלפיד שהתעורר לפתע כשמדובר בדרישה לגיטימית והיא להציב אבטחה קבועה על משפחה בשכונה בה מתבצעים נסיונות לרצח והתנכלויות חוזרות. לפיד נעלם כאילו בלעה אותו האדמה או שהתעופף ליעד הבא בחו"ל".

בן גביר הוסיף: "ספק אם לפיד יודע בכלל איפה ממוקמת שכונת שמעון הצדיק שעסוק כל הזמן לרצות את התנועה האיסלאמית ולכן לא פלא שדמם של יהודים מופקר וזאת הסיבה שהקמתי לשכה פרלמנטרית בשכונה שהממשלה הפקירה ולפיד שכח".

אמש הבהיר חבר הכנסת בן גביר בהצהרה מלשכתו הזמנית בשכונת שייח ג׳ראח, כי למרות ההצעות שהופנו אליו במטרה שיעזוב את השכונה הוא מסרב לקבל אותם "אני לא הולך מכאן", הוא הבהיר, "הלשכה לא מתקפלת והיא תישאר כאן. אם יביאו אבטחה אני אעבור למשימה הבאה, ואם לא יביאו - נישאר כאן. אנחנו בעלי הבית במדינת ישראל, אנחנו בעלי הבית על ירושלים. מספיק עם ההפקרות, מספיק להפקיר את המשפחה ושבנט והמפכ"ל יפסיקו עם האגו".

איתמר בן גביר יאיר לפיד שייח ג'ראח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד