י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האתר החדשני שיעשה לכם סדר בהשקעות נדל"ן בחו"ל

בכדי לבצע השקעות נדל''ן בחול בצורה מקצועית ומעולה ולא לסיים במפח נפש, דרוש לא פעם חברה או מלווה מקצועי אשר יוכל לעזור ולמקד את ההשקעות בצורה אפקטיבית ועניינית

האתר החדשני שיעשה לכם סדר בהשקעות נדל"ן בחו"ל
אתר חדשני צילום: FREEPIK

בעשור האחרון ריביות הבנקים נשארו נמוכות, מה שהביא ללא מעט ישראלים לחפש אחר אפיקי השקעה שונים בכדי להפיק תשואה מקסימלית מהכסף שפשוט ''שוכב'' לו בבנק. מבין אפיקי השקעות שהפכו לפופולריים במיוחד, עומד לו שוק הנדל''ן אשר מספק יציבות יחסית אל מול השקעות אחרות כמו מניות, אג''חים ועוד אפיקים אשר תלויים בלא מעט גורמי שוק שונים ומשתנים. 

אך בכל הקשור להשקעות נדל''ן דווקא השווקים הבינלאומיים הפכו להרבה יותר מזמינים עבור ישראלים, אחת הסיבות לכך היא איננה מוקדי התיירות לבדם כמו במדינות גרמניה או פורטוגל אלא דווקא בעלויות. לשם השוואה דירה באזור הפריפריה בישראל יכולה לעלות בין מיליון וחצי עד שני מיליון שקלים, אילו במדינות כמו פולין או ביוון, מחיר הנכס נמוך משמעותית ונע באיזור 800 אלף שקלים ולעיתים אף נמוך מכך.

 חסרונות בולטים

לכל מדינה ישנם חוקים משלה בכל הקשור להשקעות נדל''ן, אמנם החוקים יכולים להיות דומים בין מדינה למדינה אך ההבדלים השונים עלולים לעלות לעיתים לא מעט כסף. בין אם מדובר בתשלומי ארנונה או מס רכישה, עלותם עלולה להסתכם 8-10% משווי הקנייה ולהתחלק בין סעיפים רבים כמו מס בולים, מס רכישה ''אנפיה'' וכו.

כחלק מהחסרונות בהשקעות נדל''ן בחול, גם הכרת המדינה בה נרצה להשקיע יכול לעזור לא מעט בבחירת הנכס ואפילו לחסוך ניסיון כואב. למשל השקעה היכולה להיראות כדאית ''על הנייר'', אבל היא ממוקמת באזור פחות אטרקטיבי בעיני האוכלוסייה המקומית או שהאזור סובל מזיהום אוויר אשר יכול להשפיע על אחוזי התשואה של הנכס בעתיד ואפילו על רמת הביקוש שלו.

להתעלות על החסרונות

חסרונות אלו הובילו שני יזמים צעירים אורן לפטר וגבריאל וינשטיין להקים את אתר ''רנקו'', שאלנו אותם מה אתר רנקו מציע עבור משקיעים שאינם מכירים את שווקי הנדל''ן השונים ברחבי העולם.
בראש ובראשונה מדברים אורן וגבריאל על צמצום הסיכון בהשקעות הללו, זאת הם עושים על ידי איסוף ביקורות ממשקיעים רבים, הן בנוגע לחברות ואנשי מקצוע עימם עבדו והן בנוגע לאופי ההשקעה והתהליך.

מלבד זאת ברנקו ניתן למצוא גם חדשות וכתבות בנוגע לשווקי נדל''ן שונים בחו"ל, החל מהשקעות נדל"ן בספרד, הונגריה, יוון, אנגליה, ספרד, קפריסין, פולין ופורטוגל. בנוסף לאותן מדינות בקרוב תוכלו להנות גם ממידע מקיף עבור השקעות נדל''ן בארצות הברית. בין כל הכתבות וסקרי השוק תוכלו לקרוא ולקבל מידע מפורט למשל על אזורים ושוכנות להשקעה, מדיניות מיסוי במדינות להשקעה וכן תהליכים בשוק הנדל''ן.

מי החברות שנכנסות אל רנקו?

בכדי לבצע השקעות נדל''ן בחול בצורה מקצועית ומעולה ולא לסיים במפח נפש, דרוש לא פעם חברה או מלווה מקצועי אשר יוכל לעזור ולמקד את ההשקעות בצורה אפקטיבית ועניינית. אורן וגבריאל הדגישו גם לכך מחשבה ובעזרת מערכת סינון קפדנית, אתר ''רנקו'' מציע אנשי מקצוע מאומתים ואמינים אשר יוכלו ללוות את תהליך ההשקעה מהיום הראשון ועד לפריעת התשואות.

אורן וגבריאל הסבירו לנו כי סינון זה כולל סריקה ותחקיר ברחבי הרשת בנוגע לחברות או אנשי המקצוע, בנוסף אל הוכחות קנייה כמו חשבוניות ואימות אל מול לקוחות שקיבלו שירותים בעבר. אבל השניים לא מסתפקים רק באימות, כך ניתן למצוא ברנקו גם דירוג לכל חברה וכאלו שאינם עומדים בדירוג של 9 אינם נכללים במדרג. 

דירוג אנשי המקצוע והחברות מתבסס על הפרמטרים הבאים:

  • שקיפות
    אומדן שקיפות של אנשי המקצוע בתחום השקעות הנדל''ן הוא חשוב מאין כמותו, על כן ברנקו נמדדים אנשי המקצוע על פי טיב השקיפות אל מול לקוחותיהם ולא רק בהליך הרישום והרכישה.
  • שירות
    רמת השירות שמעניקים אנשי המקצוע השונים חשובה גם כן, לכן ברנקו אומדים את טיב השירות של כל איש מקצוע ולא מסתפקים בהמלצה אחת
  • עמידה בזמנים
    זמן שווה כסף ולבטח גם השקעות בנדל''ן וברנקו מבצעים דירוג גם בנוגע לעמידה בלוחות הזמנים לבנייה חדשה, פינוי בתים, זמינות קרקעות ועוד
  • תשואה ביחס להערכה
    לא מעט חברות מציעות תשואות גרנדיוזיות שאינן מתממשות בלשון המעטה, ובכדי שמשקיעים יוכלו לבצע השקעה חכמה ולא לסיים באשליות של תשואה חלומית, ברנקו דואגים לדרג את חברות הנדל''ן והשקעות על פי השוואה בין התשואה בפועל להערכות שניתנו.

לסיכום

השקעות נדל''ן אינן מסתכמות בסכומים נמוכים, הן מלוות בעבודה קשה וחיסכון שלעיתים לוקח שנים עבור המשקיעים לצבור אותו. גבריאל ואורן מאמינים כי השילוב בין ידע על מדינות ההשקעה, ליווי של חברה אמינה ואיכותית יוכל לא רק לשמור על הכסף שנצבר בעמל רב, אלא גם להניב פירות אמיתיים למשקיעים. בגלל זה ברנקו ניתן למצוא את כל הכלים להשקעת נדל''ן בחול, החל ממידע על רובעים ועד לאמנות מס וחברות העוסקות בהעברת כספים בצורה בינלאומית. 

למידע נוסף: אתר

השקעות נדלן השקעות בחו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד