כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קריאה להגן על תושבי שייח ג'ראח

שת"פ בעתיד? הרבנים נפגשו עם רב המשטרה

רב המשטרה נועד אמש עם רבנים בציונות הדתית, לבקשתו, במטרה להגיע לשיח ולשיתוף פעולה בהמשך, ולנסות להגיע לפתרונות בסוגיות רגישות | הרבנים עסקו גם בהתחממות בשייח ג'ראח וצפויים לצאת בקריאה להגן על התושבים היהודיים בשכונה

שת"פ בעתיד? הרבנים נפגשו עם רב המשטרה
רמי ברכיהו בדיון צילום: דוברות הכנסת

בכירי הרבנים במגזר הדתי-לאומי נפגשו אתמול (שני) עם רב המשטרה רמי רחמים ברכיהו, והחליטו להוציא קריאה בעניין המהומות בשייח ג'ראח.

רבני ארגון 'רבני תורת הארץ הטובה' נפגשו בזום ובין היתר שוחחו עם רב המשטרה. המטרה והציפייה מהשיחה עמו שהתקיימה לבקשתו, היא לייצר שיח בעתיד, ובין היתר מקווים לדון בסוגיות החיכוך בין הציונות הדתית למשטרה.

הפגישה היא הראשונה בין הצדדים, ורב המשטרה הציג בה גם את התמונה המלאה מבחינת המשטרה באירועים רגישים. ייתכן ובהמשך ידונו גם ביחס המשטרה למאחזים והגבעות ביהודה ושומרון.

בנוסף בפגישה עסקו הרבנים, ללא רב המשטרה, בהתחממות בשכונת שייח ג'ארח, שבה הקים חבר הכנסת איתמר בן-גביר לשכה ועל טענות התושבים היהודיים על תחושת חוסר הביטחון בשכונה שבמזרח ירושלים.

סוכם על ידי הרבנים לפרסם קריאה ציבורית לעזור לתושבים, שטוענים להיעדר תחושת בטיחות, במקום, ולקרוא לנבחרי הציבור לפעול על מנת שתהיה הגנה.

הציונות הדתית רמי ברכיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד