כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פתרון פיננסי

מורה נבוכים להלוואת בלון: כך תלוו עד 3 מיליון ש"ח

אם יש ברשותכם נכס ניתן אף לבקש הלוואת בלון כנגד שיעבוד חלק מהנכס • להלן כל מה שחשוב לדעת על הלוואת בלון

מורה נבוכים להלוואת בלון: כך תלוו עד 3 מיליון ש"ח
מחשבון הלוואה צילום: FREEPIK

לפעמים אנו זקוקים לסכום גדול של כסף, לתקופה מוגדרת, בדיוק בשביל זה קיימת הלוואת בלון, הלוואת בלון היא הלוואה שמיועדת להיות מוחזרת למלווה (בנק/ חברת מימון) בסוף תקופת ההלוואה. קיימים שני סוגים עיקריים של הלוואות בלון:

  1. קרן וריבית בסוף התקופה – מחזירים את כל הסכום בסוף תקופת ההלוואה, אין החזר חודשי.
  2. קרן בסוף התקופה - מחזירים הריבית באופן שוטף בכל חודש, את קרן ההלוואה מחזרים בסוף התקופה

העיקרון בהלוואת בלון היא האפשרות לשלם את רוב התשלום בסוף התקופה. הלוואה כזו מתאימה למי שצריך מימון לתקופה קצרה - משקיעי נדל"ן, משפרי דיור שזקוקים למימון להשלמת רכישת דירה, בעלי נכס פרטי המעוניינים לרכוש נכס נוסף ולשעבד את הנכס הקיים תמורת ההלוואה.

אם יש ברשותכם נכס ניתן אף לבקש הלוואת בלון כנגד שיעבוד חלק מהנכס. היתרון בשעבוד הנכס בהלוואת בלון הוא שגובה ההלוואה ניתן עד 70% מערך הנכס או עד 3 מיליון שקלים. כלומר, אם בבעלותכם נכס בשווי מיליון שקלים, תוכלו לקבל הלוואת בלון עד 700 אלף ש"ח. ההלוואה ניתנת לטווח של עד 24 חודשים, כאשר תשלום הקרן והריבית יהיו רק בסיומה של התקופה. מרגע בקשת ההלוואה וחתימה על מסמכי השעבוד, תוכלו לקבל את הכסף בטווח זמן קצר של בין 48 שעות לשבוע ימים.

אז למה אנשים לוקחים הלוואת בלון?

כי זה פשוט, פשוט נח ומהיר אתם יודעים שתקבלו סכום מסוים של כסף בעוד תקופה. אז אפשר לבנות עליו כפירעון להלוואה, רכשתם דירה, אבל עדיין לא מכרתם את הדירה שלכם, אבל אתם מצפים שעוד חצי שנה תמכרו ותקבלו את הכסף על הדירה שתמכרו, או שיעבוד נכס קיים תמורת ההלוואה.

לקבלת פרטים נוספים וסיוע באיתור הלוואה בלון, מלאו את פרטיכם בטופס ונציגינו ישובו אליכם עם כל המידע וכל ההמלצות לאחר בדיקת ההצעות הטובות ביותר.

הלוואת בלון רכישת דירה משכנתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד