כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לתקשר עם חברות עסקיות בלי להגיע לחנויות או לסניפים

אתרי אינטרנט כמו שירות בקליק יכולים להתברר כמהותיים מאד לצורך יצירת קשר עם חנויות או רשתות שגם המגזר החרדי מבצעים בהן הזמנות וכך מקלים על אופן הפעילות של השגרה המשפחתית

לתקשר עם חברות עסקיות בלי להגיע לחנויות או לסניפים
סיוע בהתקשרות צילום: FREEPIK

הרבה אנשים כיום מתבססים על רשת האינטרנט על מנת לבצע הזמנות של מוצרים מכל הסוגים – מוצרי צריכה בסיסיים, פריטי ביגוד והנעלה, מתנות וממתקים ואפילו מוצרי חשמל. נושא זה חוצה אוכלוסיות ומגזרים ואפשר לראות אותו אצל דתיים או חילוניים ואפילו אצל החרדים. השימוש ברשת האינטרנט מצומצם מאד, אמנם, בקרב אוכלוסייה זו אך שימוש מועט זה מצומצם לכדי ביצוע פעולות מהותיות שמקלות על תפעול וניהול הבית והמשפחה. אתרי אינטרנט כמו שירות בקליק יכולים להתברר כמהותיים מאד לצורך יצירת קשר עם חנויות או רשתות שגם המגזר החרדי מבצעים בהן הזמנות וכך מקלים על אופן הפעילות של השגרה המשפחתית. במקום לצאת מהבית לצורך קנייה של מוצרים שונים – מבצעים הזמנות הביתה או אל נקודת איסוף שקרובה לבית.

שירותים מהירים גם במגזר החרדי

הרשת הקמעונאית משנת יוסף היא רשת פופולרית מאד בקרב המגזר החרדי להזמנת מוצרי צריכה בסיסיים, ירקות ופירות ישר מהחקלאי, זאת על מנת לצמצם את פערי התיווך ולהציע מחירים משתלמים וכדאיים. המשפחות הגדולות צורכות הרבה מאד מוצרי מזון בסיסיים מדי יום ושבוע ולכן כל חסכון יכול להיות משמעותי מאד בטווח הארוך. אל הרשת פונים בדרך כלל דרך הטלפון אך יש ערוצים נוספים ליצירת קשר וחשוב מאד להכיר איך הכי נוח ונכון לפנות אל שירות לקוחות משנת יוסף כדי לשאול שאלות, לקבל מידע אודות מוצרים ומשלוחים, להבין את דרך הפעולה מול נקודות האיסוף וכמובן לצורך וידוא שכל המוצרים שהוזמנו אכן סופקו לשביעות רצונם של הלקוחות. כל לקוח צריך לקבל מענה מהחברה שדרכה הוא מבצע הזמנה וכמובן משלם לה כסף ולכן חשוב מאד שהלקוחות יידעו איך לפנות כדי לקבל מענה מהיר ויעיל ככל האפשר. רמת שירות גבוהה תמשוך אל החברה עוד ועוד לקוחות.

כי לכל לקוח מגיע לפנות ולקבל מענה מהיר

אין קשר בין סוגים שונים של לקוחות וצרכנים. כל לקוח צריך לדעת שיש לו אל מי לפנות והוא יכול לקבל מענה מהיר ויעיל לכל שאלה ולכל עניין. כך הדבר עם הרשת של משנת יוסף ואותו הדבר צריך לבוא לידי ביטוי גם בקרב רשתות אחרות או עסקים מתחומים אחרים. גם מי שנמנע משימוש ברשת האינטרנט צריך לדעת איך הכי נוח ונכון לפנות אל חברות שהוא צורך מהן שירותים, אם דרך האינטרנט בעצמו ואם דרך הטלפון. כאשר מדובר במוצרי צריכה בסיסיים שאוספים בנקודת איסוף לפעמים צריך ליצור קשר עם החברה באופן מיידי בנוגע להזמנה או למוצרים מסוימים ומכאן קל יותר להבין את עניין הדחיפות. ברגע שהלקוח יודע אל מי לפנות ולקבל תשובה לשאלה ספציפית – יהיה לו קל יותר לתת אמון בחברה המדוברת.

משנת יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד