כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפך לאבל מחולינו

טרגדיה קשה: הרב שמעון לב נפטר רגע לפני חתונת בנו

הגאון רבי שמעון יהודה לב הסתלק לשמי מעלה ימים ספורים קודם היום בו הוא היה אמור להוביל את בנו מחמד עיניו לחופה • הירתמות עצומה נרשמה במגזר החרדי למען המשפחה

טרגדיה קשה: הרב שמעון לב נפטר רגע לפני חתונת בנו
הגאון רבי שמעון יהודה לב זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

לדבר כזה הוא לא ציפה גם לא בחלומות הכי שחורים, זה כבר חודשים שהוא נערך לקראת היום השמח בחייו - יום שמחת ליבו. היום הזה אמור היה להגיע אמש. ההזמנות כבר נשלחו, האולם כבר הוזמן, כולם כבר התרגשו לקראת יום החתונה של הבחור החשוב בנימין לב מפארי ישיבת מיר ברכפלד, אבל אז, ימים לפני החתונה הנורא מכל התרחש. אביו האהוב, אביו היקר הסתלק לשמי מעלה, מותיר כאן משפחה שבורה ורצוצה.

עזרו למשפחה בשעתה הקשה>>>


מודעת אבל • באדיבות המצלם

זה אסון בלתי נתפס. פשוט ככה. משפחה שלמה נערכת לקראת שמחת החתונה של בנם, הם מתכוננים בהתרגשות ליום השמח הזה, אבל אז ימים ספורים קודם הלילה בו הוא היה אמור להוביל את בנו אל תחת לחופה משיב הגאון רבי שמעון יהודה לב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב.

הטרגדיה הנוראה הזו חייבת לזעזע אותנו, חייבת לגרום לנו לעשות מעשה ולעזור למשפחה השבורה שאין לה יום ואין לילה. משפחה שלמה, אלמנה וחמישה יתומים שנאלצים להתמודד כעת עם חובות כבדים המאיימים להטביע אותם בנהרות הייאוש והדכדוך.

בהוראת גדולי התורה שליט״א כל אחד ואחד יתרום לכל הפחות סכום של מאה שקלים עבור חמשת היתומים שנותרו ללא משען ומשענת. כעת זה לגמרי הרגע שלנו, הרגע בו אנו מחוייבים להישמע לזעקת האלמנה ולעזור לה לשרוד את הקושי הנורא הזה, לעזור ליתומים הרכים להרים את הראש מעל המים הסוערים. תרמו כעת - אסור לכם להתעלם מזעקת האלמנה והיתומים.

עזרו למשפחה בשעתה הקשה>>>

הרב לב קופת העיר חתן יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד