כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"רוצה שלא תהיה כאן"

שבת בחריש: החילוני מזנב ברב החסידי עם מוסיקה רועשת וכלב

במסגרת המתיחות הרבה בעיר חריש בין חרדים תושבי המקום למיעוט החילוני, גבר חילוני תועד במהלך השבת כשהוא נצמד לרב חסידי תולדות אהרן בעיר כשלצידו צועד כלב מאיים ומוזיקה רועשת | התיעודים מתפרסמים רק היום והרב מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד התושב • תיעוד

שבת בחריש: החילוני מזנב ברב החסידי עם מוסיקה רועשת וכלב
החילוני מזנב ברב חסידי תולדות אהרן בחריש צילום: צילום מסך

מאבקי הדת בחריש: גבר חילוני, תושב שכונת 'בצוותא' בחריש, התנכל אל הרב יוסף שמואל וואלעס, רב קהילת תולדות אהרן בעיר, במהלך השבת שחלפה.

מקורבי הרב שחררו את התיעודים ממצלמות האבטחה רק במהלך היממה האחרונה. בתיעודים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' נצפה השכן החילוני כשהוא מלווה את הרב ומקורביו במוזיקה רועשת, תוך שהוא צועד צמוד לרב עם כלב גדול.

צפו: קטטת רחוב בחריש - חילונים פירקו צופר שבת והתעמתו עם חרדים

השכנה האמיצה תיעדה מהחלון: חילוני חונק חרדי שזועק לעזרה

בסביבת הרב סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי הגבר חיכה לרב ליד הבית שלו, וליווה אותו עם רמקול נייד שהשמיע מוזיקה רועשת, עד לקומת בית הכנסת של החסידות בעיר.

עורך הדין מיכאל ליטווק, ששוחח עם הרב, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הרב שוקל להגיש תלונה במשטרה במהלך הימים הקרובים. לדבריו, מדובר באיש שמוכר להם ושמתגורר בשכונה.

הרב וואלעס, שמונה למו"צ בקהילה על ידי חברי בד"ץ 'העדה החרדית', סיפר כי פנה לגבר ושאל אותו: "מה אתה רוצה ממני?". עובר אורח לא-חרדי ששמע את השאלה, הגיב: "הוא רוצה שלא תהיה כאן".

חריש יחסי חרדים חילונים תולדות אהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד