כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"זה הסוף של כולם"

צפו ברגעי הדרמה: ניסה לפרוץ לתא הטייס, הדיילת דפקה לו קנקן בראש

נוסע בטיסת 'אמריקן איירליינס' ניסה להסתער לתוך תא הטייס, דיילת זינקה לעברו עם קנקן קפה והיכתה אותו בראשו ויחד עם נוסעים נוספים היא השתלטה עליו

צפו ברגעי הדרמה: ניסה לפרוץ לתא הטייס, הדיילת דפקה לו קנקן בראש
ההשתלטות על הנוסע צילום: צילום מסך

הטיסה מלוס אנג'לס לוושינגטון הבירה ביום ראשון, הסתיימה בדרמה גדולה באוויר, כאשר נוסע גרם להפניית המטוס לנמל התעופה הבינלאומי של קנזס סיטי במיזורי.

מואז מוסטפה, אחד הנוסעים, סיפר ל'ניו יורק טיימס' כי אלמוני ניסה להיכנס לתא הטייס ולפתוח את דלת היציאה הראשית של המטוס, "נוסעים ודיילים אחרים זינקו עליו ונאלצו להשתמש בכוח כדי להשבית את האדם", כך צייץ מואז בטוויטר.

מוסטפה אמר כי קבוצה אמיצה של נוסעים ודיילת "חמושה" בקנקן קפה נכנסו לפעולה והורידו את האיש לרצפה. "דיילת רצה לחלק האחורי של המטוס לקחה את קנקן הקפה והיכתה את הבחור בראשו", תיאר ל'ניו יורק טיימס'

בזמן שהתקרית המפחידה התגלגלה, המטוס ירד בערך 30,000 רגל תוך פחות משמונה דקות, כך על פי נתוני הטיסה שפרסם מוסטפה. מוסטפה אמר שהוא וכל השאר על הסיפון חשבו מיד על התרחיש הגרוע ביותר - ש"זה הסוף של כולם".

בתיעוד שפרסם מוסטפה בטוויטר מתוך המטוס, נראה האיש מוחזק על הרצפה באמצע המעבר של המטוס כשנוסעים מסתכלים עליו. חברת 'אמריקן איירליינס' אישרה שהמטוס נחת בשלום במיזורי והודתה לנוסעים 'חסרי הפחד' שטיפלו במצב בעקבות התנהגותו ה"בלתי יציבה" של האיש.

"אנו אסירי תודה לאנשי הצוות שלנו, אשר מסורים באופן עקבי לבטיחותם ולטיפולם של לקוחותינו וטיפלו בנסיבות במיומנות ובמקצועיות מירבית", כך מסרה חברת התעופה ל'ניו יורק פוסט', בהצהרה. "אנחנו גם מעריכים את הלקוחות שלנו שנכנסו לעזור לצוות שלנו".

התפרעות בטיסה טייס חיל האוויר דיילת אל על אמריקן אירלינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד