כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מודל פיננסי מוכח

הדרך המהפכנית להשקיע בנדל"ן כמו בבורסה

האם ניתן להשקיע בנדל"ן בסכום של 100,000 ש"ח ואף לחסוך כאב ראש ומרדף אחרי תשלום השוכרים? הפתרון של קבוצת Estate השקעות עונה 'כן' גדול על השאלה • החברה מיישמת מודלים פיננסים מוכחים, המאפשרים ליהנות גם מפוטנציאל רווח גבוה וגם מביטחונות נדל"ניים • כל הפרטים בכתבה

הדרך המהפכנית להשקיע בנדל"ן כמו בבורסה
השקעות נדל"ן 2022 צילום: יח"צ

אין עוררין על כך שבשנתיים האחרונות הן שוק ההון המקומי והן ענף הנדל"ן חווים את תור הזהב שלהם. כך לדוגמה, על פי נתוני הבורסה לניירות ערך הישראלית בשנת 2020 נפתחו 141,000 חשבונות חדשים להשקעה בבורסה (בשנת 2021 היה הנתון דומה), גידול של כמעט 50% ביחס ל-98,000 חשבונות חדשים ב-2019. גם המדדים המרכזיים הוסיפו לעלות והניבו תשואה דו ספרתית במהלך 2021.

לחצו כאן למידע אודות מסלול השקעה מיוחד>>>

בשוק הנדל"ן, קצרה היריעה מלהרחיב על כל ההתפתחויות שקרו בשנתיים האחרונות, אבל מספר אחד שווה 1,000 מילים: 10.7%. זהו אחוז העלייה במחירי הדירות ב-11 החודשים הראשונים של שנת 2021 על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - כאשר מספר הילדים הגבוה לאישה בישראל (3.01 ילדים בממוצע), אחוז הקרקעות שבבעלות המדינה (92% מהקרקעות בבעלות המדינה) והסחבת בוועדות התכנון ממשיכים להיות בעלי השפעה מכרעת על המחירים.

בכל אופן, הנתונים האלו טובים ויפים - ובאמת אכן כמעט כל מי שרכש דירה בתחילת 2021 נמצא כעת עם רווח מכובד על הנייר. 

יחד עם זאת, תחום הנדל"ן בישראל הוא לא סוגה בשושנים, רכישת דירה להשקעה מלווה בפרוצדורות סבוכות ודורשת אנרגיות ומשאבים הרבים מצד המשקיע, כגון: להתמקח על משכנתא, לבדוק את הרישום בטאבו, לחקור ולחפש איזור עם פוטנציאל ותנאים מתאימים להשקעה, למצוא שוכר, לענות לכל בקשה או טענה שלו על תקלה בדירה, לבצע שיפוצים שיכולים להיות תדירים למדי בדירות ישנות ועוד. טעות בכל אחד מהשלבים האלו יכולה להפוך עסקה ממוצלחת בתיאוריה לכאב ראש.  כמו כן, לרוב דרוש גיוס הון אישי גבוה על מנת להגיע לכדי אפיק השקעה אפקטיבי.

מאידך, יש המעדיפים להשקיע באחד מהמדדים המרכזיים בבורסה, אשר בתחילת 2021 נמצא גם הוא עם רווח בשיעור דומה. אולם זה לא כזה פשוט, זוהי לא פורמולת קסם לעשיית כסף. הבורסה לא בהכרח מתאימה לכולם - היא תנודתית ויש אנשים רבים שלא יכולים להתמודד עם חוסר השליטה והוודאות בה הם רואים את שווי חשבון ההשקעות שלהם יורד בכ-20% בתוך שבוע.

במשבצת הזו בדיוק נכנס הפתרון של קבוצת Estate, באמצעות קרן להשקעות בנדל"ן - החברה מאפשרת ליהנות מהעולמות של השקעה רגילה בבורסה, של הנדל"ן וגם של תשואה שוטפת.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות מסלול ההשקעה המיוחד>>>


השקעות נדל"ן חדשניות • יח"צ

איך זה עובד?

לקבוצת Estate מספר מסלולי השקעה, כשהמודל העומד במרכזם הוא שותפות בהון האישי של יזמים בפרויקטי בנייה ובנוסף מספר ערוצי השקעה, עם אחוזי תשואה מוגדרים מראש המעניקים ביטחון למשקיע. מדובר בפרויקטים הנמצאים בתהליכי היתר מתקדמים או אחר אישורי בנייה, כך שטווח הסיכונים הוא נמוך, לעומת פוטנציאל רווח גבוה.

כל פרויקט המוצע למשקיע, עבר תהליך סינון קפדני על ידי צוות מומחים עתירי ניסיון וידע בתחום הנדל"ן.

השקעה בחברת Estate מתאפשרת החל מסכום התחלתי של 100,000 כשאתם נהנים מתשואה קבועה.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות מסלול ההשקעה המיוחד>>>

ג'רוזלם אסטייט השקעות נדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד